پروفایل کاربر

پریسا جلوداری

6 سال پیش

بیمه قرارداد مربی

سلام.من مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای هستم.یک مربی داشتم که برام دوسال کار کرده و طبق قرارداد و قانون ۳۰ درصد از هر کارآموز گرفته،حالا که قراردادش به اتمام رسیده تهدید کرده که برای بیمه شکایت میکنه

آیا قانونا حق داره یا خیر؟

با تشکر از وینداد

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

سمانه اسماعیلی

6 سال پیش

سلام

اگر با مربی قرارداد کار بستید موظف بودید که بر اساس قانون کار بیمه اش کنید و ربطی به درصدی که بابت حقوق دریافت کرده است، ندارد.

تیم حقوقی وینداد

پریسا جلوداری

6 سال پیش

با تشکر از وقتی که میذارید یک سوال دارم،مگه قرارداد مشارکت در کار مشمول بیمه میشه؟ایشون در کار شراکت داشته و در سود و زیان شریک بوده و من خودم هم بیمه نیستم.باز هم حق داره که شکایت بکنه؟

پریسا جلوداری

6 سال پیش

با تشکر از وقتی که میذارید یک سوال دارم،مگه قرارداد مشارکت در کار مشمول بیمه میشه؟ایشون در کار شراکت داشته و در سود و زیان شریک بوده و من خودم هم بیمه نیستم.باز هم حق داره که شکایت بکنه؟

پریسا جلوداری

6 سال پیش

با تشکر از وقتی که میذارید یک سوال دارم،مگه قرارداد مشارکت در کار مشمول بیمه میشه؟ایشون در کار شراکت داشته و در سود و زیان شریک بوده و من خودم هم بیمه نیستم.باز هم حق داره که شکایت بکنه؟

پریسا جلوداری

6 سال پیش

با تشکر از وقتی که میذارید یک سوال دارم،مگه قرارداد مشارکت در کار مشمول بیمه میشه؟ایشون در کار شراکت داشته و در سود و زیان شریک بوده و من خودم هم بیمه نیستم.باز هم حق داره که شکایت بکنه؟

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

اشکان معینی

1 سال پیش

نوع قرارداد خودروی باری

باعرض سلام و خسته نباشید ،بنده دارای یک دستگاه خودروی نیسان یخچال دار هستم و در یک شرکت مشغول به کار هستم و قرارداد کار هم نوشتیم ،ایا از نظر قانونی قرارداد من جزو قرارداد قانون کار دسته بندی میشود و یا پیمانکاری؟

پروفایل کاربر

سمانه صفاییان

8 سال پیش

قرارداد حق التدریس

به قرارداد حق التدریس عیدی و سنوات تعلق می‌گیرد؟

پروفایل کاربر

محسن شایسته نیا

3 سال پیش

پرداخت بیمه بیکاری

من دوازده ماه سابقه کاردارم.الان برای بیمه بیکاری چه مدت شامل من میشود.متاهل هستم ویک فرزند دارم