پریسا جلوداری
6 سال پیش
بیمه قرارداد مربی
سلام.من مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای هستم.یک مربی داشتم که برام دوسال کار کرده و طبق قرارداد و قانون ۳۰ درصد از هر کارآموز گرفته،حالا که قراردادش به اتمام رسیده تهدید کرده که برای بیمه شکایت میکنه
آیا قانونا حق داره یا خیر؟
با تشکر از وینداد
1
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
اشکان معینی
1 سال پیش
نوع قرارداد خودروی باری
باعرض سلام و خسته نباشید ،بنده دارای یک دستگاه خودروی نیسان یخچال دار هستم و در یک شرکت مشغول به کار هستم و قرارداد کار هم نوشتیم ،ایا از نظر قانونی قرارداد من جزو قرارداد قانون کار دسته بندی میشود و یا پیمانکاری؟
محسن شایسته نیا
3 سال پیش
پرداخت بیمه بیکاری
من دوازده ماه سابقه کاردارم.الان برای بیمه بیکاری چه مدت شامل من میشود.متاهل هستم ویک فرزند دارم