پروفایل کاربر

محسن قناعت پیشه

حکم تحصیل منافع به تبع یک جرم

سلام

در صورتی که کلاهبردار، به تبع کلاهبرداری خود، قرارداد هایی با مالباخته منعقد کرده باشد که موجب ضرر یا خلع ید مال باخته شده باشد، آیا آن قراردادها ابطال می گردد یا خیر؟

مثلا کلاهبردار(متهم ) با من(شاکی) قرارداد محرمانگی منعقد کرده و سفته نیز اخذ کرده که دست و بال مرا ببندد. آیا دادگاه سفته ها و قرارداد را ابطال می کند یا خیر؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

سارا کیقبادی

1 سال پیش

با سلام و احترام
با توجه به پیچیدگی پرسش مورد نظر شما، خواهشمند است به سایت وینداد مراجعه نموده و درخواست مشاوره تلفنی ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی و راهنمایی شما اقدام نمایند.
با تشکر
مجموعه حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

فهیمه سادات استادیان

مطالبه پول قرض داده شده

عرض سلام وارادت من ۷ ماه قبل به یکی ازدوستان نزدیک مبلغی رابخاطر تصادف پسرش قرض دادم وقول دادکه دوماه بعد برگرداند اما ۷ ماه کذشته وهرروز میگه آخرهفته یاآخرماه والان خودم مشکل مالی زیادی دارم فیشهای انتقال پول هست آیا میتوانم باداشتن فیشهای انتقال پول بکارتش که به اسم خودش هست شکایت کنم وپولم راپس بگیرم ممنونم لطفا راهنمایی کنید

پروفایل کاربر

حسن شجاعی

حبس تعزیری

باسلام

نظربه تبصره ماده۱۸ ق م ا درخصوص احکامی که بیش از حداقل مجازات قانونی صادرگردیده مثلا فردی ۴گرم و۷۰ سانت شیشه به جرم نگهداری رابرابربند۴ از ماده ۸ ق م م م به ۸ سال حبس محکوم کرده ،چه رویه ای درپی میگیرد؟

پروفایل کاربر

پوریا چگینی

شکایت از مامور کلانتری

سلام.حدودا ۲۲ روز از اتفاقی که برای من افتاد و به خاطرضرب و شتم شدید و عجیبی که در حیاط کلانتری توسط مامور انجام شده از نظر جسمی شدیدا نیاز به مراجعه به پزشک رو احساس میکنم و اینکه تا امروز به هیچ پزشکی مراجعه نکردم و این احساس دردهای شدیدی که الان دارم تحمل میکنم تقریبا ۲ روز بعد از اون حادثه شروع شد و من فکر میکردم شاید یه کوفتگی یا چیزی شبیه به این باشه که بعد از چند روز خوب می‌شه ولی هر روز حالم و اوضاع جسمانیم در حال بدتر شدنه و به همین خاطر میخواستم ببینم الان کاری از پیش میبرم یا خیر؟ در ضمن این اتفاق در حیاط کلانتری رخ داده و چند سرباز هم شاهد بودن و اینکه از دوربین های کلانتری به عنوان فیلم و صحت گفته های من در اون تاریخ می‌شه استفاده کرد یا اینا همش بی نتیجه اس؟!! خیلی ممنون از شما

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد