هادی بیرانوند
خرید ماشین
من دوسال پیش از دوست خودم یه ماشین خریدم بدون قولنامه فقط تعویض پلاک کردیم به عنوان کامل رنگ ولی عقب و جلو پلمب حالا بعد دوسال ماشینو فروختم طرف برد کارشناسی متوجه شده ک ماشین به شاسیش کاملا تعویض شده و استوک افتاده و ماشینو پس اورده آیا من میتونم از فروشنده شکایت کنم و آیا چیزی دستگیرم میشه این وسط یا شکایتم الکیه؟؟توروخدا جواب بدید خیلیییی الزامیه
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
زهرا بیات
سلام
وجود عیب پنهان در خودروی خریداری شده مصداق موجبات خیار عیب است و به خریدار حق فسخ می دهد اما با توجه به اینکه در عرف خرید خودرو ابتدا کارشناسی صورت می پذیرد و شما بایستی هنگام خرید این کارشناسی را انجام میدادید و از سوی دیگر با توجه به سپری شدن دو سال از خرید خودرو، امکان مراجعه به فروشنده وجود ندارد و اثبات موضوع مشکل است.
با احترام
تیم حقوقی وینداد
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
نازی صفدری
بیمه تامین اجتماعی
من از شوهرم جدا زندگی میکنم ولی طلاق نگرفتم برای نفقه درخواست دادم ولی ضامن خواستن و من نداشتم شوهرم از کار افتادگی داره و حقوق بیمه پدرشو دریافت میکنه من میتونم بچه هامو از طریق بیمه پدرشون بیمه درمانی کنم؟
فرهاد اختیاری
اجرت المثل ایام تصرف غصبی فضای آموزشی
درودبرسما.آیا اجرت المثل مقدارمازادبرتملک فضای آموزشی که حکم خلع یدآن صادرگردیده رامیشودمطالبه نمود.ضمناًمقدارمازادتملکی یک سوم میباشد
سپاس???
مهران دهنوی
شراکت
آقا من با یه نفر شریک بودم
این آقا بدون اطلاع من بعد از چند ماه شراکت میاد نصف بیشتر مغازه رو بار میکنه میره بعد بنده رفتم شکایت کردم و اینا که برم دنبال کاراش.حالا سوال من اینه من میتونم الان ما بقیه وسایل داخل مغازه رو خالی کنم که بتونم مغازه ای که اجاره شده رو تحویل بدم!؟ با نه باید اول اولین جلسه دادگاه برگزار بشه