Mohammad dalirian
درمورد بازگشت به کار
باسلام،آیا کارگرویا کارمندی که بصورت دائمی مشغول به کآر بوده وپس از اخراج توسط کارفرما،وبا حکم بازگشت به کار اداره کار،آیا کارفرما می تواند اورا به کار دیگری ویا طاقت فرسایی مشغول کند یا اینکه باید به همان شغل قبلی برگردد؟ممنون از راهنمایی
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (2)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
محمد موسوی
بیمه بازنشستگی
با سلام و خسته نباشید
بنده ۲۰ سال سابقه پیمانکاری با شرکت دولتی داشتم و چند سالی میشه استخدام رسمی شدم ولی سوابق قبلی من که بیمه پرداخت شده جز سوابق رسمی بنده نیامده و حساب نشده است میخوام بدونم ایا میشه از بیمه تامین اجتماعی این چند سال رو بعنوان بازنشستگی گرفت ممنون
محمد اهدائی
الزام یک سال سابقه برای بیمه بیکاری و دیوان عدالت
من با یک قرارداد یکساله (98/1/1 تا 98/12/29) در یک شرکت مشغول کار بودم و بیمه هم بودم ولی در طول سال، 6 روز مرخصی بدون حقوق و بدون بیمه گرفتم. از 99/1/1 نامه عدم نیاز گرفتم و همان موقع برای بیمه بیکاری اقدام کردم.
اداره کار با درخواست من موافقت کرد (سامانه جامع روابط کار) و برای تامین اجتماعی ارسال شد. الان تامین اجتماعی می گوید چون در آخرین کارگاه کمتر از 365 روز حق بیمه برایت رد شده است (6 روز کمتر) بیمه بیکاری تعلق نمی گیرد و در سامانه جامع روابط کار به عنوان "نقص مدارک" ذکر شده است.
آیا این حکم درست است؟ چون شنیده بودم لازم است در آخرین کارگاه 6 ماه بیمه داشته باشم. راهکار آن چیست؟ اگر باید به دیوان شکایت کنم چه مدرکی باید ارائه دهم؟ چون حکم مکتوب نگرفتم و فقط در سامانه روابط کار درج شده است.
متشکرم
شاهرخ پورملک
باسلام قرارداد
قراردادی فروش کالایی دارم میخواستم اگه این 3 صفحه قرارداد را فقط صفحه اخرش امضاه شده باشه از لحاض قانونی معتبره