پروفایل کاربر

Mohammad dalirian

6 سال پیش

درمورد بازگشت به کار

باسلام،آیا کارگرویا کارمندی که بصورت دائمی مشغول به کآر بوده وپس از اخراج توسط کارفرما،وبا حکم بازگشت به کار اداره کار،آیا کارفرما می تواند اورا به کار دیگری ویا طاقت فرسایی مشغول کند یا اینکه باید به همان شغل قبلی برگردد؟ممنون از راهنمایی

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (2)

Mohammad dalirian

6 سال پیش

باتشکر از کارشناس محترم،به استحضاربرسانم که قراردادی وجودنداردکه مقررات آن برقرارباشد

آرش حق شناس

6 سال پیش

با سلام.

پس از بازشگت به کار مقررات سابق قرارداد میان کارگر و کارفرما برقرار است. باید قرارداد شما توسط مشاور حقوقی مطالعه گردد و سپس می توان در این خصوص اظهار نظر نمود. وینداد می تواند در این خصوص به شما کمک نماید. 

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمدرضا رضایی

2 ماه پیش

درخواست سازش از سمت کارفرما

سلام وقت بخیر
من اول آبان 1403 داخل به دفتر املاک مشغول به کار شدم و قرار بود به مدت بک ماه ب صورت ازمایشی و سپس قرارداد وضع بشه و این قرارداد پس از گذشت 4 ماه و در برج 12 تنظیم شد و داخل قرارداد مبلغ صد میلیون تومان به عنوان وجه التزام برای حسن انجام کار وضع شد و نوشته شد که از جانب من تسلیم کارفرما شده در صورتی که من نه چک نه سفته و نه پول به ایشان واگذار نکردم
پس از یکسال و یک ماه از زمان اولبن ورود من به بنگاه به صورت شفاهی و توافقی در تاریخ 30 ابان 1404 وه چهار ماه زودتر از موعد از بنگاه بیرون اومدم
و الان کارفرما شکایت علیه من در قبال صد میلیون وجه التزام به علاوه خسارت روزانه یک میلیون تومان ثبت کردن
در صورتی که داخل قرارداد نه حقوق ثابتی ثبت شده و نه بیمه ای برای من رد میشده
ایا من میتونم از خودم دفاع کنم ؟

پروفایل کاربر

عارف شاهی

1 ماه پیش

عناوین شغلی کارگر

لیست بیمه را در سال 79الی 90کارگر ساده رد شده‌است ولی عنوان شغلی بنده کارگر خشکشویی می‌باشد آیا برای اصلاح عناوین شغلی کارفرما باید جریمه بپردازد در ضمن شغل بنده به عنوان مشاغل سخت تأیید شده‌است

پروفایل کاربر

کاربر

6 سال پیش

تمدید نکردن قرارداد کار

من 4 ماهه دارم کار میکنم و بهم حقوق پرداخت میشود ولی قراردادم 4 ماه پیش تمام شد و تمدید نکردند. یعنی در واقع بدون قرارداد دارم کار میکنم و حقوق میگیرم.میخواستم بدونم چهکار باید بکنم.میتوانم شکایت کنم؟ قراردادم از حالت معین به رسمی تغییر میکند؟