پروفایل کاربر

حسین حقیقی

5 سال پیش

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

مهرنوش فتاحی

5 سال پیش

با سلام و وقت بخیر 

مطابق ماده 11 طرفین می‌توانند با توافق یک‌دیگر مدتی را به نام دوره آزمایشی کار تعیین نمایند. در خلال این دوره هر یک از طرفین حق دارد بدون اخطار قبلی و بدون آن‌که ملزم به پرداخت خسارت باشد رابطه کار را قطع نماید. در صورتی که قطع رابطه کار از طرف کارفرما باشد، وی ملزم به پرداخت حقوق تمام دوره آزمایشی خواهد بود و چنانچه کارگر رابطه کار را قطع نماید، کارگر فقط مستحق دریافت حقوق مدت انجام کار خواهد بود. مدت این دوره باید در قرارداد کار مشخص شود.


هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

شادی هزاره

3 سال پیش

قرار داد محرمانه

قرار داد بین دو شرکت عمرانی که یکی از این شرکت ها رقیب است و میخواهد سود پروزه های این شرکت دیگر را بخرد و اینکه  جعل امضای رییس شرکت عمرانی مجازاتش چیست به طور خلاصه تمام قوانین مشارکت مدنی را میخواستم لطف کنید به من بگید.

پروفایل کاربر

مجید سعیدی

4 سال پیش

ساعت کار توافقی

ساعت کار در قرارداد مثلا 140ساعت در هفته بجای 176ساعت در هفته وبه مدت 9ماه . آیا می شود توافقی بیمه را کامل 30یا 31روزه محاسبه کرد ؟ برای کارفرما در آینده مشکلاتی بوجود نمی آورد؟

پروفایل کاربر

محمد ملاکی

5 روز پیش

درخصوص ترک کار

سلام وقتتون بخیر
من چندماه پیش قوزک پام ترک خورد و تاندونای پام آسیب دید و یکماه تو گچ بود. بعد یه مدت هم که برگشتم به کار دیدم نمی تونم روش کار کنم و باز هم نیاز به استراحت داشتم. الان بعد یه مدت باز بخاطر تاندونای لگن رفتم دکتر و فقط سه روز استعلاجی نوشتن برام. قرارداد دارم با شرکت تا پایان اردیبهشت ولی متاسفانه کار شرکت خیلی بیشتر از هشت ساعته، مثلا دیروز من 15-16 ساعت سر کار بودم، شرکت پخش مواد شوینده و بهداشتیه. الان هم باز ازم می خوان کار سنگین بدنی انجام بدم و بهشون می گم من توانایی شو ندارم و بدنم نمی کشه بهم می گن ازت شکایت می کنیم و قانونی دنبال می کنیم که ترک کار کردی
آیا همچین چیزی ممکنه؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد