پروفایل کاربر

سما ناصری

3 سال پیش

زمین های واگذاری

سلام پدرم قطعه زمین واگذاری از زمینهای مسکن و شهرسازی خریدن, سال۷۸پدرم فوت کردن و مادرم سال۸۷ پیگیر زمین میشه و واریزی های زمین انجام میده،الان که موقع تحویل زمین هست من برای تحویل مراجعه کردم و مسئول واگذاری میگه شما یه مبلغ۵میلیون در فلان تاریخ باید واریز میکردید و زمین تحویل میگرفتین،الانم لایحه اومده که زمین های واگذاری بین ۲الی ۳نفر تقسیم میشه چون واریز ۵میلیون انجام ندادین زمینتون تقسیم میسه،ممنون میشم راهنماییم کنید چطوری میتونم این مشکل برطرف کنم،هیچ ابلاغیه ی رسمی برای پرداخت۵میلیون به من نشده

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

فاطمه حسینقلی‌لو

2 سال پیش

با سلام

دوست عزیز از انجاییکه کیس شما از قالب سوال خارج است پیشنهاد میشود با مشاوران حقوقی تیم ما در ارتباط باشید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

امیرعلی اژدر

4 ماه پیش

حقوق جزا

سوال ۳ آقای خندانی در یکی از شعب دادگاههای دهدشت به آقای محمدی که یکی از اعضای دیوان محاسبات می باشد و در

حال انجام وظیفه میباشد توهین میکند آقای خندانی مرتکب چه جرمی شده است ? مستند به مواد قانونی استدلال فرمایید

پروفایل کاربر

امیر خادمیان

4 ماه پیش

خشک شدن درخت توسط همسایه

باسلام؛
همسایه جانبی ملک اینجانب بعلت گودبرداری باعث شده ۴ اصله درخت قدیمی داخل ملک من که در مرز دیوار مشترک حیاط قرار داشت و تا سال گذشته سبز بود بخاطر پیش رفتن ریشه ها در ملک ایشان تخریب شده و خشک شود .
از آنجا که اداره فضای سبز شهرداری بابت هر اصله درخت خشک شده از مالک زمین جریمه سنگینی میگیرد سازنده مذکور مشکل پیش آمده را گردن نمیگیرد .آیا میتوانم از ایشان شکایت کنم ؟
از کجا باید شروع کنم ؟

پروفایل کاربر

افشین رضائی

5 ماه پیش

تصرف ملک مشاع

سلام. من یک قطعه زمین کشاورزی(باغچه) بهمن ماه سال 1400 خریداری کرده که سهم سند قطعه من موازی یک پنجم از نیم سهم بوده که به 3 قطعه 1000 متری تفکیک شخصی(مالک) شده و با درب و دیوار می باشد که متاسفانه فروشنده هرکدام از قطعات رو به یک یا دو نفر فروخته که بیشتر مالکین به تناسب وکالت نامه های خود سند را بصورت قطعی انتقال داده اند، الان قطعه زمین موجود من دو مالک قانونی دارد. البته قولنامه من از مالک دوم قدیمی تر هست و البته سند قطعی مالک دوم هم از من قدیمی تر هست. با این تفاسیر قولنامه قدیمی تر ملاک عمل و تصرف مالک می باشد یا سند قطعی؟ سوال دوم اینکه همانطور که اشاره شد این تیکه زمین 3000 متری که به سه پلاک 1000 متری تفکیک شخصی شده ولی قانونی دارای 5 مالک با سند قطعی می باشد، در نهایت به چه صورت تصمیم گیری می شود؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد