سما ناصری
زمین های واگذاری
سلام پدرم قطعه زمین واگذاری از زمینهای مسکن و شهرسازی خریدن, سال۷۸پدرم فوت کردن و مادرم سال۸۷ پیگیر زمین میشه و واریزی های زمین انجام میده،الان که موقع تحویل زمین هست من برای تحویل مراجعه کردم و مسئول واگذاری میگه شما یه مبلغ۵میلیون در فلان تاریخ باید واریز میکردید و زمین تحویل میگرفتین،الانم لایحه اومده که زمین های واگذاری بین ۲الی ۳نفر تقسیم میشه چون واریز ۵میلیون انجام ندادین زمینتون تقسیم میسه،ممنون میشم راهنماییم کنید چطوری میتونم این مشکل برطرف کنم،هیچ ابلاغیه ی رسمی برای پرداخت۵میلیون به من نشده
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
حسین خانی
سوال کیفری
دادسرا اول کیفرخواست صادر کرده بعد در همان تاریخ قرار نهایی صادر کرده این یعنی چه.تازه در روند پرونده در بخش خلاصه پرونده در بند آخر نوشته پرونده مختومه شد
محمد فردین صمیمی
با حساب من یک کلاهبرداری انجام شده
سلام خسته نباشید وکلای عزیز بنده داخل سایت دیوار یک آگهی دیدم برای کار نوشته بود که خرید و فروش ارز پیام دادم طرف گفتش بیا روبیکا.روبیکا پیام دادم گفتش که کارما صرافیه و خرید ارزدیجیتال برای مردم هستش ما سقف خرید روزانمون پر هستش و با حساب تو یعنی حساب بانکیم ارز میخوایم بخریم برای مردم به من گفت شماره کارت بده مابا حساب تو ارز دیجیتال میخریم برای مردم یه کارمزدی هم از هرخرید بهت میدیم منم خرجی خونه میدم نمیتونم خرجی برسونم شماره کارتم رو دادم بعد گفتش که پیامک میاد واست رمز دوم بده شک کردم ولی دادم.فرداش رفتم داخل همراه بانک 140 میلیون زده بود به کارتم و در عرض 1 دقیقه برداشت کرده بود فرداش اون همراه بانکم غیر فعال شد و نوشت که مسدود شده حسابتون بعد 1 روز یه بنده خدایی زنگ زد بهم گفتش که از من 140 میلیون تومان کلاهبرداری شده زدن به حساب تو بعد گفتش که ازت شکایت کردم حسابتو بستم.الان چیکار باید کنم من از رو پرینت حسابم رفتم هم از اون طرفی که.از حساب من پول هک شده رفته به حسابش شکایت کردم و حسابشو بستم وهم از اون ادم ناشناسی که داخل روبیکا پیام داد شکایت کردم. پولی که اومده بود حسابم بعد زیر1 دقیقه رفته بود به حساب یک نفر دیگر منم از اون طرف شکایت کردم.انگار از مشهد حسابه منو بستن.منم از قم حساب یه نفر سوم رو بستم. تو شکایتی که من خودم کردم بعد از مسدودی حسابم روی پرونده هم پرینت پیامک هام هستش هم پرینت حسابم که مسدود شده الان باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی خیلی احتیاج به راهنمایی دارم ممنوم ۲۰ سالمه همه میگن میری زندان میشه راهنمایی کنید.