shirin saremi
ساخت یک سوله در محل اجاره ای
با سلام، در صورتی که در ملک اجاره ای بدون اجازه مالک ساخت یک سوله صورت بگیرد و با شخص قرارداد پیمانکاری بسته شود آیا مالیات و بیمه تعلق میگیرد و آیا جز هزینه های همان سال می توان ثبت نمود؟لازم بذکر است قرارداد اجاره 2 ساله می باشد
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
علی خالقی
ترک کار
سلام بنده پیمانکار ساختمانی هستم که با یک گچکار به صورتی متری و فقط زبانی و بدون داشتن قرارداد کار را شروع کردم. پس از بدقولی های فراوان در مراحل پایانی ترک کار کرده و پاسخگوی تلفن هم نیست. آیا باید قبل از واگذاری کار به نفر دیگر نامه ای ثبت کنم یا کار را با نفر دیگر ادامه بدم و منتظر شکایت او بمانم؟ نسبت به کاری که انجام داده طلب کار هم هست .
shirin saremi
ساخت یک سوله در محل اجاره ای
با سلام، در صورتی که در ملک اجاره ای بدون اجازه مالک ساخت یک سوله صورت بگیرد و با شخص قرارداد پیمانکاری بسته شود آیا مالیات و بیمه تعلق میگیرد و آیا جز هزینه های همان سال می توان ثبت نمود؟لازم بذکر است قرارداد اجاره 2 ساله می باشد
مرضیه شهبازي
لایحه تاخیرات
سلام
به موجب قرارداد پیمانکاری، شرکتی متعهد به اجرای موضوع پیمان ظرف مدت زمانی مشخص شده
در این قرارداد مدت قرارداد از ابلاغ دستور شروع و ابلاغ نقشه ها آغاز میشود حال آنکه تا به آنروز هیچگاه کارفرما به صورت مکتوب دستور شروع را به پیمانکار ابلاغ ننموده و نقشه ای هم ابلاغ نشده
با سپری شدن مدتی بیش از مدت مقرر در قرارداد،کارفرما ضمن ارسال اظهارنامه مراتب فسخ را به لحاظ اتمتم مدت قرارداد و تاخیر در اتمام به پیمانکار ابلاغ نموده
در خال حاضر با توجه به اینکه قانونا مدت قرارداد نه آغاز شده و نه به پایان رسيده ،آیا در پاسخ به اظهارنامه کارفرما اشاره به لایحه تاخیرات لازم است؟