پروفایل کاربر

زهرا راد

2 سال پیش

سفته تضمینی

گرفتن سفته از سوی شرکت ها در هنگام عقد قرارداد از اشخاص طبق قوانین کار است؟آیا می تواند از سوی شرکت مورد سوء استفاده قرار گیرد؟ چگونه می توان از خطر سوءاستفاده از سفته، که وجه نقد محسوب می شود، رهایی یافت؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

2 سال پیش

سلام

دریافت سفته از کارگر توسط کارفرما با مانع قانونی رو به رو نیست. به چند نکته توجه کنید: اولا، روی سفته مزبور ایت عبارت درج شود: سفته ی مزبور به جهت تضمین حسن انجام کار تحویل کارفرما شد و پس از اتمام کار بایستی مسترد گردد. دوم؛ حتما مشخصات و شماره سریال سفته را در قرارداد کار ذکر نمایید. سوم؛ یک کپی از قرارداد و سفته را نزد خود نگهداری کنید. بعد از اتمام قرارداد درخواست کنید سفته مسترد گردد... سفته سفید امضا نباشد... کنار امضای خود تاریخ بنویسید..


با احترام

تیم حقوقی وینداد

زهرا راد

2 سال پیش

از توجه و پاسخگویی تیم وینداد ممنونم??

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمد رضا رهدار

4 سال پیش

قرارداد ساعتی با راننده

سلام آیا با رانندگان مشغول بکار در سرویسهای ایاب و ذهاب کارکنان که هر روز انجام میشود باید قرارداد ساعتی منعقد کرد

پروفایل کاربر

شمس امیری

4 سال پیش

بیمه عمر و تکمیلی در قرارداد سالیانه

سلام

لطفا پاسخ بدید که چرا هزینه های بیمه ای شامل بیمه عمر و تکمیلی و غیره در فیش حقوقی قید میشه اما در قرار داد سالیانه شرکتی قید نمیشه؟

پروفایل کاربر

سید عبدالله رضایی

6 سال پیش

پرداخت سنوات

بنده در شرکت هواپیمایی اسمان مدت ۸ سال است مشغول به کار هستم که قرارداد بنده در ۷ سال گذشته با یک شرکت تعاونی داخلی سیستم بسته میشد که الان امسال با عدم عقد قرار داد همکاری از طرف ایرلاین این شرکت پایان همکاری خود را با پرسنل اعلام کرد حالا سنوات این ۷ سال کار کرد کارکنان را پرداخت نکرده وچون مدیران ایرلاین مذکور از سهام داران شرکت فوق هستند مانع از شکایت پرسنل میشوند . راه کار ما پرسنل برای دریافت سنواتمون چیست

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد