پروفایل کاربر

samaneh dehghani

سلام. امضای بازاریاب در قرارداد فروش

فردی که بازاریابی یک کارگاه چرم را انجام می‌دهد. موقع بستن قرارداد با مشتری آیا بازاریاب مؤظف به امضا کردن قرارداد در قسمت فروشنده می باشد یا مدیریت کارگاه؟

درصورت امضای بازاریاب و تحویل نشدن محصولات به مشتری به هر دلیلی آیا بازاریاب موظف به جبران خسارت وارده بر مشتری است؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

5 سال پیش

با سلام.

احتراما در خصوص پرسش مطروحه باید اظهار داشت خیر بازاریاب چون سمتی در قرارداد به عنوان فروشنده یا خریدار ندارد ملزم به امضای قرارداد نمی باشد لیکن چنانچه به عنوان فروشنده یا مستقلا آن را امضا نماید بر اساس اصل استقلال امضاها و یا سمت قراردادی ملزم به ایفای تعهدات می باشد.

با احترام: 

تیم حقوقی وینداد



هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

علی ملکی

خرید امتیاز وام ازدواج

سلام
من قصد دارم امتیاز وام ازدواج شخصی را بخرم که از قبل آشنایی با آن ندارم. شرایط خرید به این صورت خواهد بود که یک قرارداد خرید امتیاز وام در محضر تنظیم خواهیم کرد به این صورت که من وام را بردارم و مقدار مشخصی از وام را به عنوان سهم خودم که در قرارداد مشخص کردیم بردارم و بقیه برای صاحب وام بماند و برای تضمین پرداخت سهم من از وام از صاحب وام سفته بگیرم.
می خواستم بدونم ممکنه با صاحب وام به مشکل بخورم و سهم من را صاحب وام ندهد؟ و اگر به مشکل بخورم میتونم از راه قانونی سهم خودم را از صاحب وام بگیرم؟
قابل ذکر است که من فروشنده وام ازدواج را از سایت های فروش وام پیدا کرده ام
ممنون

پروفایل کاربر

امید فرجی

شکایت از وکیل

با سلام - وقت بخیر - بنده درواقع شکایت از وکیلی دارم که بعد از نه ماه کم کاری و سهل انگاری ، متوجه شدیم که بصورت الکترونیک شکایت ثبت کرده و هیچ گونه تفهیمی به هیچ یک از موکلین ننموده است . ضمن اینکه هیچ گونه قرارداد فیزیکی و مستندی هم از هیچ یک از موکلین ندارد . در واقع ایشان بدون هیچ هماهنگی ، و بدون دادن اطلاعات کافی به موکلین ، در بهمن ماه سال 1401 ، درخواست نمودند که "رمز پیامکی ارسال شده از ثنا را برای من بخوانید ! " و با اعلام همین پیامک ، ماه قبل متوجه شدیم که ایشان ثبت وکالت نموده است !
میدانم که نباید کد پیامک را اعلام میکردیم ، اما در پیامک هم متنی مبنی بر تایید وکالت ایشان در پیامک هم عنوان نشده بود و فقط بعنوان یک کد رمز بود که معمولا برای مشاهده ی ابلاغیه ها بکار میرود ، داخل سایت eblagh.adliran.ir نیز در آن زمان چیزی در این خصوص توضیح داده نشده بود و ایشان با علم به این موضوع در واقع به ضرر ما و به نفع خودشان اقدام نمودند و حتی اخیرا هم اصرار داشت که " نمیخواهید من را عزل کنید ! " که اخیرا متوجه شدیم ، طبق یکی از بند های وکالتنامه ، در صورت عزل میخواهد کل مبلغ حق الوکاله را بگیرد !!!
حال با توجه به این موارد ، بنده و سایر موکلین چگونه میتوانیم از ایشان شکایت و این قرارداد را باطل کنیم ؟

پروفایل کاربر

.. ..

سند برای بیماری خاص

سلام من بیماری خاص دارم که میدونید در صورتی که طرف مقابل بیماری داشته باشه شوهر می‌تونه بعد ازدواج ادعا کنه من نمیدونستم و بدون مهریه دخترو طلاق بده من خواستگاری دارم که بیماریمو بهش گفتم گفته مشکلی با این قضیه ندارم ولی نمی‌خواد خانوادش بفهمن برا همین نمی‌خواد تو عقدنامه ذکر کنه که می‌دونه من بیماری دارم ولی حاضره بیاد محضر یه سند تنظیم کنیم که می‌دونه بیمارم که بعد از ازدواج نتونه با این مسئله طلاقم بده میشه بگید چه چیزی باید حتما داخل این سند ذکر بشه که نتونه بعدها ادعایی داشته باشه یا طلاقم بده؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد