سعید مرادی
سهم هرشریک
بنده با شخصی قرداد مشارکت نوشتیم جهت ساخت ساختمان با حق السم مساوی در پرداخت و برداشت سود حاصله ایشان قبول نمود سازنده باشد وکارمزد دریافت کند پایان قرداد سال ۹۰بود اما تاسال ۹۶ طول کشید در زمان تسویه مشخص شد تا پایان قرداد پولی پرداخت ننموده و مقداری از پرداختی مرا در جای دیکری هزینه نموده وحق السهم خود را در سال ۹۵ و ۹۶ هزینه نموده اما بنده از سال ۸۶الی سال ۹۰ پرداخت نموده ام پرداختی بنده ۷۳۶ و پرداختی ایشان ۳۹۰ مباشد میخواستم بدانم هر نفر چه مقدار سهم میبرد
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
seyed .
شکایت برای دریافت بیمه و سنوات
سلام ، بنده كارشناس درماني بيمه هستم و زير نظر يك ارزياب بيمه كار ميكردم و حدود ٥ سال با ايشان كار كردم اما متأسفانه نه بيمه برايم رد كرده نه سنواتم را و نه قراردادي بين ما امضا شده حال سوال من از شما اين هستش اگر بنده شكايت كنم ميتوانم سنوات و حق بيمه و عيدي ام را بگيرم ، ممنون ميشم كمك كنيد
محمد خرمالی
عیدی و سنوات بازنشسته خدمات کشوری
ایا برای بازنشسته خدمات کشوری وقتی در کارگاه مشمول تامین اجتماعی کار میکنند ایا سنوات و عیدی و حق اشعه و حق تعطیلات تعلق میگرد یانه ؟
محسن شایسته نیا
پرداخت بیمه بیکاری
من دوازده ماه سابقه کاردارم.الان برای بیمه بیکاری چه مدت شامل من میشود.متاهل هستم ویک فرزند دارم