پروفایل کاربر

سارا فرجی

شکایت از پیج فروشگاهی اینستاگرام

با سلام من از يك پيج فروش در اينستاگرام كفش خريدم و و زمانيكه به دستم رسيد سايز كفش كوچك بود درخواست تعويض دادم و فروشنده با امتناع از من خواست كه هزينه هاى موجوع كردن را خودم بپردازم كه البته پرداخت كردم اما همچنين از ارسال كالا امتناع مى كند! بعلاوة دسترسى من به پيج را بسته و من را ريموو كرده! بنظر شما راهى براى پيگيرى وجود دارد؟!

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

صنم مقیمی

4 سال پیش

با سلام 

اصولا فروشگاه های اینترنتی باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند و باید موارد قانونی  را رعایت کنند در این دسته از موارد  تخلفات اینترنتی شما می توانید موضوع را از طریق مراجعه به سایت اینترنتی پلیس فتا پیگیری کنید و با ارائه و ثبت مشخصات خود موضوع شکایت خود را مطرح کنید.

روش دیگر نیز مراجعه به  دادسرا و بخش جرایم رایانه ای می باشد که می توانید تشکیل پرونده بدهید و بعد از طی مراحل قانونی، دادسرا پرونده را به پلیس فتا ارجاع می دهد.

با احترام 

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

سام ناظم

انتخاب قرارداد مناسب

سلام وقت بخیر
با توجه به مشارکت در بیزینس و شروع فروشگاه اینترنتی با اعضای خانواده چه قراردادی و به چه شکلی توصیه میکنید
خیلی ممنون از شما و سایت خوبتون

پروفایل کاربر

بدون نام

نحوه شکایت از پیج اینستاگرامی

خواهرم از یک پیج اینستاگرام ۴۰۰.۰۰۰ تومان خرید کرده. که شرط مرجوعی داشته. وقتی لباسهارو پرو کرده براش کوچیک بوده و مجدد با پست براشون ارسال کرده تا وجه را پرداخت کنن. حالا لباسها به دستشون رسیده اما پرداخت نمیکنن. چطور میتونم ازشون شکایت کنم?

پروفایل کاربر

رزیتا لطفی

قوانین رمز ارز

با سلام
آیا برای پرداخت های استارتاپی از استارتاپ به ارایه دهندگان خدمت می توان از پلتفرم های پرداخت رمز ارز با توجه به تغییرات قوانین در ماههای اخیر استفاده کرد؟
تشکر

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد