پروفایل کاربر

طیبه حسینی

4 سال پیش

شکایت برای دریافت حقوق و مزایا

سلام خسته نباشید من در یک موسسه ثبتی حقوقی از تاریخ ۱۶ آذر ماه ۹۸ شروع به کار کردم و کارفرما اعلام کرد که تا سر ماه باید آزمایشی و آموزشی کارکنید و پورسانت از قراردادی که در این مدت ببندید میشه حقوقت بعد در تاریخ ۱ دی ماه ۹۸ با من قرارداد سه ماهه تا پایان سال ۹۸ با حقوق ثابت ۱۵۰۰ و پورسانت ۴ درصد از قرارداد های خودم و ۱ درصد از قراردادهای کارشناسان فروش زیر دستم بگیرم و سال جدید قراردادی با من نبست و ۱۵ روز فروردین ۹۹ رو حقوق پرداخت نکرد و نصف حقوق پایه رو که برای سال جدید ۲ میلیون در نظر گرفته بود پرداخت کرد با همون درصد پورسانت های سال گذشته و قرار بود لیست بیمه رو از ۱ دی ماه ۹۸ رد کنه چون من بصورت ثابت از ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر اونجا کار میکردم حالا سوالم اینه من چون هیچ مزایایی شامل بن حق مسکن و پایه اداره کار رو کامل نمیگرفتم آیا شامل حالم میشه یا اینکه چون پورسانت گرفتم پورسانتام جای اونا حساب میشه ؟؟؟و اینکه من تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۹اونجا کار کردم و ایشان الان اومدن بیمه من رو در قالب یک شرکت مهندسی رد کردند و از برج ۱ و اون سه ماه گذشته رو رد نکردن آیا از لحاظ قانونی مجاز هستند که در قالب یه موضوع فعالیت دیگه بیمه رو رد کنند چطور ازشون شکایت در این مورد کنم و برای حقوق و مزایام چی شاملم میشه ؟


مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

4 سال پیش

سلام

جهت دریافت حقوق و مزایای خود می توانید به اداره کار مراجعه نمایید و از هیت تشخیص رسیدگی به موضوع را مطالبه نمایید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

زهرا محمودی

4 سال پیش

قرارداد کار

با سلام
اینجانب حدود ده ساله که با یک سازمان دولتی برای یک پروژه کاری هرساله قرارداد کار معین میبندم. طی این ده سال هم بیمه ام از طریق این سازمان مثل بقیه کارمندان رسمی و پیمانی واریز میشه, یعنی 7 درصد حقوقم رو برای بیمه کسر میکنن. مبلغ حق‌الزحمه رو هم که در قرارداد ذکر میکنن به صورت ماهانه(بخاطر بیمه) به من پرداخت میشه. سوالم اینه که من چون بیمه سازمانی هستم بعد اتمام پروژه تکلیف بیمه‌ام چی میشه و اینکه باید دوباره باهام قراردادی برای کار دیگه ببندند یا نه و اینکه چون بیمه سازمانی با قرارداد کار معین دارم به من سنوات تعلق میگیره یا نه؟

پروفایل کاربر

شیراله جعفری

5 ماه پیش

عنوان شغلی

سلام من بالای25 سال است دریک شرکت کار می کنم برای شغل هایی که تاکنون داشتم ( کارگر، سرپرست کارگاه قالبسازی) از اداره کار حکم سختی کار گرفتم اما وقتی حکم را به بیمه دادم پس از بررسی مشخص گردیده کارفرما هم در درج عنوان شغل احکام شغلی پرونده پرسنلی و هم لیست ارسالی به بیمه خلاف واقع عمل نموده است، به همین خاطر برای رسیدگی موضوع پرونده به کمیته 1777 بیمه ارجاع شده اکنون پرونده پرسنلی به همراه عناوین شغلی مورد ادعای این جانب و نیز مستندات مانند نتایج آلایندسنجی وزیان آور بودن شغلی بنده، گزارش حادثه، نامه های داخلی امور محوله، فرم درخواست اصلاح عنوان شغلی که به تایید کارفرما رسیده، استشهادیه همکاران درحال بررسی دربیمه تامین اجتماعی هست می باشد، لطفا اگه امکان داره راهنماییهای لازم را مبذول فرمایید.
با تشکر

پروفایل کاربر

فاطمه گلستانه

4 سال پیش

نحوه پرداخت و قرارداد کار روز مزد

نحوه پرداخت و قرارداد کار روز مزد چگونه است. آیا می‌شود پول بیمه کارگر را به خودش پرداخت کرد تا خودش را بیمه کند؟! در قرارداد روز مزد یک روز مثلا 3 ساعت کار است، یک روز 5 ساعت، بهر حال متغیر است در آن صورت آیا ساعتی حساب می‌شود؟!


تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد