پروفایل کاربر

محمد محمودی

عدم صدور مدارک قانونی و مالکیت موتورسیکلت پس از سه ماه توسط دیجیکالا

سلام ,وقت بخیر , در اسفند ماه 99 یک موتورسیکلت از دیجیکالا ابتیاع کردم وسالم  تحویل گرفتم و اما اکنون که سوم خرداد1400 است دیجیکالا  از صدور سند  و کارت موتور و کارت سوخت امتناع میکند و  عملی پاسخگو نیست و مرتبا گفته میشود که در حال پیگیری است . بدون مدارک رسمی و قانونی عملا نمیتوان از وسیله استفاده کرد . باید چگونه شکایت خویش را مطرح کنم ؟؟ با تشکر

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (2)

محمد قدمی

3 سال پیش

با سلام و ادب 

شما میتونید در سایت نماد یا اتحادیه کسب و کار های مجازی شکایت کنید .

باتشکر 

پاسخ تیم حقوقی وینداد

الهه هوایی

3 سال پیش

با سلام،

در صورتی که قصد شکایت از فروشگاه اینترنتی را دارید لطفا از طریق سایت پلیس فتا به نشانی زیر و یا با مراجه به دادسرای جرائم رایانه‌ای شهر خود، شکایت خود را ثبت نمایید.: https://csirc.cyberpolice.ir/

با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

امیرخسین روح اله نژاد

سند مشاء از ستاد اجرایی فرمان امام

با سلام و عرض خسته نباشد .
ما زمینی داریم به متراژ 326 که از ستاد بابت سند ، هزینه پرداخت کردیم و خریدیم . زمانی که سند ارائه شد به صورت مشاء بود . یعنی 326 متر از 587 متر که همسایه قدیمی ما هست . ولی اون برای تکمیل کار خودش اقدام نمکینه که سند هامون جدا بشه ( اقساط رو به ستاد اجرایی پرداخت کرده ، فقط مونده دریافت سند ) و پیگیر این قضیه هم نیست ( از طریق افراز هزینه بسیاری برای ما داره که مقدور به پرداختش نیستیم ). ما چطور میتونیم ستاد رو ملزم کنیم که کار سند ایشون رو تکمیل کنن؟! آیا راهی هست ؟! لطفاااا راهنمایی کنید .

پروفایل کاربر

مجتبی شهرابی

اعسار از هزینه دادرسی

سلام و عرض ادب ...
بنده جهت مطالبه وجه از شخصی شکایت حقوقی کردم و همچنین درخواست اعسار از هزینه دادرسی دادم .
وضعیت مالی متوسط دارم ولی متاسفانه حدود 2 ماه است که بیکار شده ام و جهت تسویه حساب با کارفرما ، ایشان برای خرداد 1403 ، دو فقره چک به مبلغ 500 میلیون تومان به من داده و همچنین مبلغ 100 میلیون تومان هم نقدا داده که تا خرداد 1403 جهت گذران زندگی استفاده نمایم .
سوال :
1) آیا دادگاه درخواست بنده را ( با در نظر گرفتن شرایط فوق ) جهت اینکه کل هزیته دادرسی را در خرداد 1403 پرداخت نمایم قبول میکند ؟

حتی پیشنهاد این را دارم که برای پرداخت هزینه دادرسی ، به دادگاه چک شخصی خود را به تاریخ خرداد 1403 ارائه دهم !!!

2) آیا دادگاه برای پرداخت هزینه دادرسی با شرایط مذکور ، جهت ضمانت پرداخت یا کلا پرداخت هزینه دادرسی ، چک قبول مینماید ؟؟؟

با سپاس

پروفایل کاربر

امیر هاشمی

سیمکارت

سلام
من به تازگی متوجه شدم که شخصی، سیمکارت به اسم من گرفته و داره استفاده میکنه. و نمیدونم که از چه تاریخی سیمکارت به اسمم خورده. حالا من میخوام سیمکارت رو بسوزونم و خودم استفاده کنم یا بفروشم. آیا مشکلی داره؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد