پروفایل کاربر

محمد محمودی

عدم صدور مدارک قانونی و مالکیت موتورسیکلت پس از سه ماه توسط دیجیکالا

سلام ,وقت بخیر , در اسفند ماه 99 یک موتورسیکلت از دیجیکالا ابتیاع کردم وسالم  تحویل گرفتم و اما اکنون که سوم خرداد1400 است دیجیکالا  از صدور سند  و کارت موتور و کارت سوخت امتناع میکند و  عملی پاسخگو نیست و مرتبا گفته میشود که در حال پیگیری است . بدون مدارک رسمی و قانونی عملا نمیتوان از وسیله استفاده کرد . باید چگونه شکایت خویش را مطرح کنم ؟؟ با تشکر

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (2)

محمد قدمی

5 سال پیش

با سلام و ادب 

شما میتونید در سایت نماد یا اتحادیه کسب و کار های مجازی شکایت کنید .

باتشکر 

پاسخ تیم حقوقی وینداد

الهه هوایی

5 سال پیش

با سلام،

در صورتی که قصد شکایت از فروشگاه اینترنتی را دارید لطفا از طریق سایت پلیس فتا به نشانی زیر و یا با مراجه به دادسرای جرائم رایانه‌ای شهر خود، شکایت خود را ثبت نمایید.: https://csirc.cyberpolice.ir/

با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

هادی کشت کار

اثبات مالکیت

قاضی درصدور رای ابطال دادخواست به دلیل عدم پرداخت هزینه کارشناسی نموده ولی نظریه کارشناس موجود است و خوانده اعتراض نموده و هزینه کارشناس پرداخت ننموده و قاضی اشتباها خواهان محکوم قرار داده آیا میشودرمطابق ماده 309قانون مدنی درخواست اصلاح صدور رای نمود و نیاز به تجدید نظر خواهی نباشد.ممنون (درضمن نظریه کارشناس و اثبات شهود پرونده موجود است)

پروفایل کاربر

مهرداد فرامرزی

ضمانت بانکی

سلام یکی از دوستانم ضامن برادرش شده و الآن دو ماهه حسابش مسدود شده رفته بانک گفته که از حسابش کم کنه بانک قبول نکرده،حتی برادرش قبول نکرده تا پول را پرداخت کنه میشه یه راهنمایی کنید که باید چیکار کنه؟

پروفایل کاربر

مائده ریاضی

آدم ربایی

سلام عرض ادب و خسته نباشید
شوهر بنده جایی که کارمیکرد برای ضمانت کار بجای سفته وچک یاهرچیز دیگه ای ازش فاکتور گرفتن یعنی کارفرما فاکتوری از اجناس خودش داده به شوهرمن وازش خواسته که امضاکنه وشوهرمن هم از روی ناآگاهی وسادگی امضاکرده درحال حاضر بعد از چند وقت کارفرما به دلیل خصومت شخصی دوبار اقدام به آدم ربایی کرده که سری اول شوهر من رو سوار ماشین کردند وبردند جایی وبه زور مجددا ازش امضا گرفتند وسری دوم هم روی همون فاکتور اولی که اقدام به شکایت کرده بود وچند روزی بود که جلب شوهرم داشته بدون مامور چند نفری اومدند جلوی در خونه شوهر من رو به زور سوار ماشین کردند وبردند و شوهرم در حال حاضر داخل زندانه
مدارکی هم که موجوده از سری اول فیلمی هست که کاملا واضح نیست وهمه ی اتفاقاتی که افتاده کامل داخل فیلم ثبت نشده وتا حدودی میتونه کمک کنه ولی فیلم دومی کامل هست و چهره ها هم دقیق مشخصه فقط سری اول که این اقدام صورت گرفته هیچ شکایتی از شوهر من نکرده بوده
میخام راهنمایی بفرمایید که چطور میتونیم از خودمون دفاع کنیم وشوهرم از زندان آزادبشه؟