پروفایل کاربر

محمد محمودی

عدم صدور مدارک قانونی و مالکیت موتورسیکلت پس از سه ماه توسط دیجیکالا

سلام ,وقت بخیر , در اسفند ماه 99 یک موتورسیکلت از دیجیکالا ابتیاع کردم وسالم  تحویل گرفتم و اما اکنون که سوم خرداد1400 است دیجیکالا  از صدور سند  و کارت موتور و کارت سوخت امتناع میکند و  عملی پاسخگو نیست و مرتبا گفته میشود که در حال پیگیری است . بدون مدارک رسمی و قانونی عملا نمیتوان از وسیله استفاده کرد . باید چگونه شکایت خویش را مطرح کنم ؟؟ با تشکر

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (2)

محمد قدمی

5 سال پیش

با سلام و ادب 

شما میتونید در سایت نماد یا اتحادیه کسب و کار های مجازی شکایت کنید .

باتشکر 

پاسخ تیم حقوقی وینداد

الهه هوایی

5 سال پیش

با سلام،

در صورتی که قصد شکایت از فروشگاه اینترنتی را دارید لطفا از طریق سایت پلیس فتا به نشانی زیر و یا با مراجه به دادسرای جرائم رایانه‌ای شهر خود، شکایت خود را ثبت نمایید.: https://csirc.cyberpolice.ir/

با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

شیرکو شریفی نیا

مسدودی حساب به عنوان شخص خارج از پرونده

با سلام اول از همه چیز بگم که تورو خدا یکی یک راه درست و مفید جلو پای من بزاره من یک ماهه سر گردانم
داستان از این قراره من چند ماه پیش با یک آقایی یک معامله انجام دادم و تعدادی امتیاز معدل حساب بانک رسالتم را بهشون فروختم و ایشون هزینه این امتیازات را از حساب خودشون که به اسم خودشون هم بود برای به حساب خودم و حساب همسرم واریز کردن الان بعد مدتها چند نفر شاکی از این آقا به جرم کلاهبرداری شکایت کردن و پلیس فتا حساب هایی که با این آقا در ارتباط بودن رو مسدود کرده الان حساب ما هم مسدود شده هر کاری میکنیم بی جوابه اول از همه میخوام بدونم آیا من مرتکب جرمی شدم؟؟؟دوم این که این پرونده الان داخل شعبه سوم دادیاری اون شهر هست باید چجوری اقدام کنم و چیکار کنم منتظر بمونم پرونده را بفرستن شهر خودم یا کار دیگ باید بکن به کجا مراجعه کنم هر چند زنگ میزنم این دادیاری بی فایده هست

پروفایل کاربر

فردین ناصرخیل

تصادف

با سلام
بنده ۸ روز پیش با کامیون یه نیسان ازم سبقت گرفت و من منحرف شدم و به نیوجرسی برخورد کردم.به بیمارستان رفتم ولی آسیب چندانی ندیدم و رضایت دادم.کامیون ۴ تن اضافه بار داشته و بارنامه ی دولتی هم نداشته.من از صبح ساعت ۹ صبح پشت فرمون بودم تا ده شب که از همدان اومدم بعد منو فرستاد جاده مشهد بارگیری کردم که به کرج برگردم این اتفاق افتاد.آیا میتواند از من خسارتی بگیرد؟
ممنون از لطفتون

پروفایل کاربر

اصغر راد

در مورد چکهای قدیمی سنتی

سلام
خرداد۱۴۰۱دفتری اجاره نمودم جهت تهیه یک فیلم پس از تنظیم اجاره تهیه کننده امضا کرد و یک چک تخلیه به مبلغ ۲۰۰ میلیون از چکهای سنتی قدیمی با خط من پر شد تهیه کننده امضا کرد و به صاحب ملک دادیم، در طی ساخت فیلم تهیه کننده ۲۲۰ ملیون بابت هزینه ها به من بدهکار شد،پس از تخلیه ملک به من گفت الان پول ندارم آن چک تخلیه پیشت باشد پول که رسید پرداخت میکنم و چک را میکیرم،تا الان که۱۴۰۳ است بدهی به من را پرداخت نکرده، می‌توانم روی چک اقدام کنم؟