پروفایل کاربر

سعید رحمت

فاقد وصف جزایی

با سلام
خریدی از وب سایت بنده انجام شده و سپس شکایتی از بنده مطرح شده با عنوان برداشت غیر مجاز از حساب
پس از دریافت احضاریه با مطالعه گردش کار پرونده در سایت adliran رویت نمودم که قاضی پرونده اتهام را فاقد وصف جزایی و متهم را بنده در نظر گرفته
منظور از فاقد وصف جزایی چیست ؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

کارشناس حقوقی وینداد

5 سال پیش

با سلام:

در پاسخ به سوال مطروحه لازم به ذکر است این موارد در بسیاری از سایت های که درگاه پرداخت دارند  اتفاق می افتد. و شما به عنوان صاحب سایت باید به دادسرا مراجعه نمایید و پس از دریافت اطلاعات پرداخت و زمان دقیق آن. اطلاعات IP و هرگونه اطلاعات دیگری که از پرداخت کننده دارید و از سایت شما خدمات و یا کالا دریافت نموده به عنوان مطلع به دادسرا اراده نمایید.

بیشتر در این موارد شما را به عنوان مطلع احضار می نمایند و با توجه به این که شما اقدام به برداشت پول از کارت بانکی دیگری ننموده اید بلکه به حساب بانکی شما از طریق درگاه اینترنتی پرداخت گردیده فاقد وصف کیفری و جرم برای شما می باشد. لیکن ممکن است اگر متهم شناسایی نشود تا زمان شناسایی متهم شما  میزان وجه ی که از حساب صاحب کارت کسر گردیده و به حساب سایت شما واریز گردیده باید پرداخت نمایید.

با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

نام دامنه مشابه نام شهر

با سلام و عرض ادب
آیا نام دامنه مشابه اسم شهر دردسر ساز میشه از لحاظ حقوقی؟
برای مثال نام شهر "همدان" رو به "همیدان" تغییر بدیم و براش دامنه ثبت کنیم

پروفایل کاربر

زهره زکی

فروشگاه اینترنتی شرکتی

سلام روز بخیر ما یک شرکت تولیدی هستیم که محصولات پلیمری تولید میکنیم به تازگی در بستر اینترنت(سایت و اینستاگرام)فروشگاه اینترنتی زدیم که یکی از محصولات شرکت رو به صورت انبوه در فروشگاه به فروش میرسونیم. ای نماد و درگاه هر دو حقوقی هستند پس تمام درامد فروشگاه وارد حساب شرکت میشه و مالیات عملکرد شرکتی محاسبه میشه کلا سوال من این بود که کار منطقی و صحیح اینه که ما انجام دادیم؟یا ای نماد و درگاه به شکل حقیقی صحیح تره؟با توجه به اینکه دی جی کالا هم بک گراند شرکتی داره

کدام راه هم اصولیه هم به نفع ماست

و یک سوال دیگه در نرم افزار حسابداری درامدها و هزینه های فروشگاه در نرم افزار شرکت سند بخورن؟

پروفایل کاربر

بدون نام

نحوه شکایت از پیج اینستاگرامی

خواهرم از یک پیج اینستاگرام ۴۰۰.۰۰۰ تومان خرید کرده. که شرط مرجوعی داشته. وقتی لباسهارو پرو کرده براش کوچیک بوده و مجدد با پست براشون ارسال کرده تا وجه را پرداخت کنن. حالا لباسها به دستشون رسیده اما پرداخت نمیکنن. چطور میتونم ازشون شکایت کنم?

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد