پروفایل کاربر

سعید رحمت

فاقد وصف جزایی

با سلام
خریدی از وب سایت بنده انجام شده و سپس شکایتی از بنده مطرح شده با عنوان برداشت غیر مجاز از حساب
پس از دریافت احضاریه با مطالعه گردش کار پرونده در سایت adliran رویت نمودم که قاضی پرونده اتهام را فاقد وصف جزایی و متهم را بنده در نظر گرفته
منظور از فاقد وصف جزایی چیست ؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

کارشناس حقوقی وینداد

6 سال پیش

با سلام:

در پاسخ به سوال مطروحه لازم به ذکر است این موارد در بسیاری از سایت های که درگاه پرداخت دارند  اتفاق می افتد. و شما به عنوان صاحب سایت باید به دادسرا مراجعه نمایید و پس از دریافت اطلاعات پرداخت و زمان دقیق آن. اطلاعات IP و هرگونه اطلاعات دیگری که از پرداخت کننده دارید و از سایت شما خدمات و یا کالا دریافت نموده به عنوان مطلع به دادسرا اراده نمایید.

بیشتر در این موارد شما را به عنوان مطلع احضار می نمایند و با توجه به این که شما اقدام به برداشت پول از کارت بانکی دیگری ننموده اید بلکه به حساب بانکی شما از طریق درگاه اینترنتی پرداخت گردیده فاقد وصف کیفری و جرم برای شما می باشد. لیکن ممکن است اگر متهم شناسایی نشود تا زمان شناسایی متهم شما  میزان وجه ی که از حساب صاحب کارت کسر گردیده و به حساب سایت شما واریز گردیده باید پرداخت نمایید.

با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

خلیل علیوند

قوانین مالیات فروشگاه اینترنتی

با سلام . بنده یک فروشگاه اینترنتی لوازم دیجیتال راه اندازی کردم و نماد اعتماد ملی صادر شده . میخواستم بدونم حقیقی یا حقوقی  ادامه بدم ؟

آیا ارزش افزوده هم باید پرداخت کنم ؟ 

آیا معافیت مالیاتی شمال این شغل  تازه تاسیس میشود ؟ 


پروفایل کاربر

حامید پولاب

شکایت در ترب

شکایت در برنامه ترب

پروفایل کاربر

میلاد حسن پور

موارد قانونی کسب و کار اینترنتی

سلام و خسته نباشین. من میخواستم یک نرم افزار خدماتی یه چیزی شبیه دیوار و شیپور راه بندازم اما میخوام برای جذب مخاطب  بیشتر فعلا به صورت رایگان به دست مردم بدم ولی بعد از اینکه تعداد کاربر های فعال بیشتر شد خدمات ارائه شده رو پولی کنم میخواستم بدونم که قوانینش به چه صورت است؟البته من میخوام که تمام کار تولید نرم افزار و پشتیبانی رو بدون داشتن شرکت و کارمند و فقط باتکیه بر دانشم انجام بدم. آیا زمانی که نرم افزارو پولی کردم باید به دنبال پرداخت مالیاتش باشم؟یا از همون اول باید اقدام کنم؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد