زهره زکی
فروشگاه اینترنتی شرکتی
سلام روز بخیر ما یک شرکت تولیدی هستیم که محصولات پلیمری تولید میکنیم به تازگی در بستر اینترنت(سایت و اینستاگرام)فروشگاه اینترنتی زدیم که یکی از محصولات شرکت رو به صورت انبوه در فروشگاه به فروش میرسونیم. ای نماد و درگاه هر دو حقوقی هستند پس تمام درامد فروشگاه وارد حساب شرکت میشه و مالیات عملکرد شرکتی محاسبه میشه کلا سوال من این بود که کار منطقی و صحیح اینه که ما انجام دادیم؟یا ای نماد و درگاه به شکل حقیقی صحیح تره؟با توجه به اینکه دی جی کالا هم بک گراند شرکتی داره
کدام راه هم اصولیه هم به نفع ماست
و یک سوال دیگه در نرم افزار حسابداری درامدها و هزینه های فروشگاه در نرم افزار شرکت سند بخورن؟
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
gooloog.erfan@gmail.com کاشف
میزان موفقیت پونده شکایت از سایت قمار
سلام بنده در یک سایت قملر بودم بعد متوجه شدن غیر قانونی بودن این عمل خواستم در بیام اما سایت برای پرداخت پولی که شارط کرده بئدم ده بهانه اورد مثلا عکس کارت ملی بگیر بغل صورتت با کارت عابرت وووودر نهایتا من بلاک کرد
حال میخواست بدونم اگه مئارک واریز کردنم به حسابهای سایت داشته باشم ایا امدی هست
بتونم اصل پولم پس بگیرم
فرزاد کیانی
عدم ارسال کالای خریاری شده توسط آنلاین شاپ و عدم پاسخگویی
دقیقا شب عید باعث شد کتونی نداشته باشم و و هرچقدر تماس میگرفتم گوشی رو برمی دلشت وقطع میکرد و مسخره میکردو... باعث شد دوتا پیامک فحش بزاس فرستادم
الان میکه اگه شکایت کنی منم برای پیامکهای فحاشی شکایت میکنم.
یعنی هرکسی عصبی ات کنه و.....
خواهشا جواب بفرمایید
وحید دانا
ارتباط اینماد و مالیات
ممنون از فرصتی که در اختیار میگذارید
کار اینترنتی را جدیدا شروع کردم و ابتدا اینماد را با عنوان صنف آرایشی بهداشتی گرفتم.
حساب بانکی هم افتتاح و به اداره دارایی اعلام کردم برای گرفتن درگاه بانکی اعلام کردند که با همان عنوان اینماد درگاه تعلق میگیره .
سوالم اینست که آیا ملاک دارایی برای اخذ مالیات بر اساس اطلاعات وارده از طرف ما در سایت میباشد یا عنوان اینماد هم در آن موثر است .؟