پروفایل کاربر

سید عبدالله رضایی

6 سال پیش

قانونی وجود دارد که مانع از اشتغال افراد در ادارات دولتی در شهری غیز از محل سکونت افراد باشد

قانونی وجود دارد که مانع از اشتغال افراد در ادارات دولتی غیر از شهر محل سکونت باشد

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

مهرنوش فتاحی

6 سال پیش

با سلام

در مورد سوال شما باید اشاره کرد که در حالت عادی چنین قانونی وجود ندارد که مانع از اشتغال شخصی در شهری غیر از محل سکونتش شود. تنها در مواردی که به عنوان مجازات تکمیلی برای افراد خاصی این امر تعیین شود رعایت آن الزامی است. در غیر این صورت افراد می توانند در محلی غیر از محل سکونتشان مشغول به کار شوند.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

زهرا راد

2 سال پیش

سفته تضمینی

گرفتن سفته از سوی شرکت ها در هنگام عقد قرارداد از اشخاص طبق قوانین کار است؟آیا می تواند از سوی شرکت مورد سوء استفاده قرار گیرد؟ چگونه می توان از خطر سوءاستفاده از سفته، که وجه نقد محسوب می شود، رهایی یافت؟

پروفایل کاربر

ح ع

1 سال پیش

ساعت کار

با سلام.من۲ساله ک در شرکت خصوصی کارمیکنم.ب ما گفتن ک باید ماهانه ۲۴۰ساعت کار کنید ک حق و حقوق اداره کاری رو بهتون بدیم و بیشتر از۲۴۰ساعت اضافه کارتون میشه.ماهر روز ب اجبار اضافه کار میکنیم روزانه ۱۰یا ۱۱ساعت،جمعه ها ب اجبار سرکار میریم ولی اضافه کار حساب نمیشه مگر اینکه ساعت کارمون از ۲۴۰ عبورکنه.فیش حقوقی ک نمیده ک ما بدونیم چی ب چیه.تکلیف ما الان چی میشه.باتشکر

پروفایل کاربر

وحید وحیدی

6 سال پیش

پایان قرارداد کاری و عدم تحویل امور محوله به کارفرما

در صورتی که مهلت قرارداد یک کارمند به اتمام رسیده باشد و کارمند مایل به ادامه همکاری بیشتر نباشد و از فردای تاریخ اتمام کار دیگر در محل کار خود حاضر نشود، ایا کارفرما میتواند درخواست تحویل کار از کارمند خود بنماید؟ و در صورت امتناع کارمند در تحویل امور محوله خود، کارفرما میتواند از طریق سفته هایی که بابت تضمین کار از کارمند تحویل گرفته است اقدامی بنماید؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد