پروفایل کاربر

میلاد رفیعی

قرارداد برای راه اندازی یک وبسایت با مبلغ معین و درصد

یه پروژه ی طراحی سایت گرفتیم. با کارفرما به این صورت توافق کردیم که یه مبلغ مشخصی + 20 درصد از سود حاصل از وبسایت بگیریم

چطور باید همچین قراردادی تنظیم کرد؟ آیا برای شراکت در سود باید قرارداد جدا بنویسیم؟

کارفرما برای این پروژه و کسب و کار هنوز شخصیت حقوقی ثبت نکرده، آیا با شخصیت حقیقی می توان همچین قراردادی تنظیم کرد؟ چطور باید به وبسایت ارجاع داد ؟ 

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

6 سال پیش

سلام

شما بایستی قرارداد مشارکت مدنی تنظیم نمایید. در این قرارداد نحوه ی عمل، آورده ی طرفین و همچین سود طرفین مشخص می گردد و برای سود نیاز به قرارداد جداگانه ای نیست. این قرارداد مابین اشخاص حقیقی و حقوقی قابل انعقاد است.


با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

عباس هاشمی

بازاریابی

سلام.می خواهم بازاریابی یک محصول جدید را انجام دهم منتها قبلش میخواهم که قراردادی با نماینده ان شرکت ببندم که هم قیمت محصول در ان مشخص باشدو هم اینکه مطمعا بشم از اینکه طرف و یا هر کس دیگه ای بعدا منا دور نمیزنه و به مشتری های من محصول رو نمیده

پروفایل کاربر

آیدین سعیدی

چک وجه التزام و چک حسن انجام کار

با سلام و احترام
آیا می توان در قبال دو موضوع وجه التزام و حسن انجام کار صرفا یک فقره چک اخذ نمود؟ متشکرم

پروفایل کاربر

علی سالمی

شکایت

سلام وقت بخیر بنده ۴ ماه پیش ی ماشینی از دست رفیقم خریداری کردم که ایشون فقط ی کارت ماشین بهم داد و ماشبن رو خواستم و تنظیم کردیم که قرارداد دستی نوشتیم که ماشین اگر چنانچه بعد از ۴۰ روز تعویض پلاک نشود فروشنده باید ماشین رو به به طبق روز از خریدار پس گرداند
حالا ۴ ماه گذشته و طرف میگه ماشین سند نمیشد و حتی ماشین رو به نرخ پاین ور میدارم
گفتم میشه راهنمایم کنید