پروفایل کاربر

علی محمدی

2 سال پیش

قرارداد سینمایی

سلام من با یک نفر دیگر در نوشتن یک فیلمنامه همکاری کردم و با او قرارداد مشارکت در فیلمنامه هم بستم ولی او فیلمنامه را به اسم خودش ثبت کرد ،  با چه مدرکی میتونم حرفم رو ثابت کنم و از او شکایت کنم ؟ 

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

فاطمه حسینقلی‌لو

2 سال پیش

با سلام و احترام

شما میتوانید با استناد به قرارداد مشارکتی که منعقد شده و همچنین استفاده از ضمانت اجراهای پیش بینی شده در قرارداد در جهت احقاق حق خود برایید. جهت مشاوره ی دقیق تر میتوانید با تکمیل فرم درخواست مشاوره با کارشناسان حقوقی ما در تماس باشید.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

امیر اختر

11 ماه پیش

فروش سورس کد

سلام من برنامه نویس چندین پروژه بودم در یک شرکت و کل یک پروژه
(پروژه آخر حضورم در اون شرکت) رو خودم تنها نوشتم و لازم به ذکر هستش که هیچ قراردادی با این شرکت نداشتم و توافقی حقوق میریختند برام چند ماه آخر هم حقوق ندادند و من مجبور به ترک شرکت شدم و لازم به ذکر هست که این پروژه ی آخر رو یک نفر به شرکت سفارش داده بود و قرارداد هم داشت ولی تایم تحویلشم گذشته بود چندین ماه و تا الانم تحویلش ندادند.حالا این بنده خدا که کار رو به شرکت سفارش داده بود می خواد سورس کد پروژه رو از من که برنامه نویس کار هستم بخره و ضمنا من با شرکت چون قراردادی ندارم ملزم عدم فروش و بهره برداری نیستم ولی کد رو چون توی سیستم اونها میزدم تا آخرین روز همون جا گذاشتم و خب یه نسخه هم که خودم دارم ازش.حالا با همه ی این اوصاف من می تونم سورس رو به ایشون بفروشم یا خی؟.ممنون.

پروفایل کاربر

Arman Karami

4 سال پیش

قرارداد فریلنسینگ

با سلام و خسته نباشید .

بنده فریلسر هستم میخواستم بدونم چه راهی برای انعقاد یک قرار داد به صورت قانونی بین افراد به صورت دور کاری و بدون تماس فیزیکی وجود داره ؟؟

پروفایل کاربر

کاربر

5 سال پیش

مشکل حقوقی در دوره کارآموزی

سلام. بنده در شرکتی با شرط دوماه کار به عنوان کارآموز مشغول به کار بودم. در پایان ماه اول مدیر عامل شرکت به من اطلاع داد که من پذیرفته شده ام و آماده بستن قرداد با من است. من به دلیل آزاد نشدن مدرک دانشگاهیم قرداد نبستم و اطلاع دادم که بعد از آزاد شدن مدرک قرداد می بندم (در ابتدا کار نیز این مورد را به مدیر عامل اطلاع دادم)
اکنون بعد از گذشت دوماه دیگر مایل به ادامه کار در این شرکت نیستم. مدیر عامل با تصمیم من شدیدا مخالفت کرده ایشان مرا تهدید کرده که به خاطر دو پروژه نیمه تمام(80 درصد آن ها تمام شده) و به خاطر تقاضایم برای آزاد سازی مدرک از طریق کاریابی از من شکایت میکند.
میخواستم پرسم چقدر شکایت های ایشان مبنای قانونی دارد و قابل پیگیری است؟
لازم به ذکر است که بنده غیر برگه عدک افشای اطلاعات و سفته قردادی با این شرکت نبسته ام.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد