پروفایل کاربر

حسین حقیقی

8 سال پیش

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

مهرنوش فتاحی

8 سال پیش

در رابطه با سوال شما پاسخ مثبت است. باید گفت که استعفای کارگر مانع دریافت حق سنوات نیست.


هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

زهرا محمودی

6 سال پیش

قرارداد کار

با سلام
اینجانب حدود ده ساله که با یک سازمان دولتی برای یک پروژه کاری هرساله قرارداد کار معین میبندم. طی این ده سال هم بیمه ام از طریق این سازمان مثل بقیه کارمندان رسمی و پیمانی واریز میشه, یعنی 7 درصد حقوقم رو برای بیمه کسر میکنن. مبلغ حق‌الزحمه رو هم که در قرارداد ذکر میکنن به صورت ماهانه(بخاطر بیمه) به من پرداخت میشه. سوالم اینه که من چون بیمه سازمانی هستم بعد اتمام پروژه تکلیف بیمه‌ام چی میشه و اینکه باید دوباره باهام قراردادی برای کار دیگه ببندند یا نه و اینکه چون بیمه سازمانی با قرارداد کار معین دارم به من سنوات تعلق میگیره یا نه؟

پروفایل کاربر

مریم علوی

1 ماه پیش

استرداد سفته

سلام وقت بخیر.من با یک شرکت مهاجرتی قرارداد کاری از روز سومی که میرفتم اونجا( تو‌ اون ۳ روز فقط کنار دست کارمندان میشستم و نگاه میکردم) قرارداد کاری ۲ ساله بستم. و ۵۰۰ میلیون سفته دادم.اول اصرار داشتم از قرارداد عکس بگیرم واسه پدرم بفرستم که بخونن اصلا قبول نکردن!داخل قرارداد نوشته بود سفته بعد از اتمام قرارداد ۶ ماه بعد استرداد میشه و همچنین تا ۵ سال امکان کار کردن در شرکت مهاجرتی دیگه برای من وجود نداره! به هر حال من قرارداد رو امضا کردم و سفته رو دادم و بعد از ۱۴ یا ۱۵ روز چون فضای کاری و خود کار رو دوست نداشتم از شرکت اومدم بیرون. و همچنان به من گفتن چون قرارداد رو بسته بودم ۵ سال حق کار کردن در شرکت مهاجرتی دیگه ای ندارم! من فقط حدود ۲ هفته اونجا بودم و اطلاعات خاصی نداشتم از اونجا و الان موقعیت شغلی خوب دیگه ای در یک دفتر مهاجرتی خارج از ایران ( کانادا) که به صورت دورکاری هست بهم پیشنهاد شده. ایا به این معنی هست من نمیتونم این موقعیت شغلی رو قبول کنم؟اصلا چنین حقی دارن؟ چون سفته ۵۰۰ میلیونی دارم دستشون! اصلا میشه این سفته رو ازشون الان پس بگیرم؟ لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
من ۶ سال سابقه مشاور مهاجرتی دارم و کارن هست و صرفا بخاطر ۲ هفته ازمایشی جایی کار کردن انصاف نیست چنین چیزی!

پروفایل کاربر

محسن علی محمدی

1 سال پیش

اخراج از محل کارباداشتن قردادیکساله

سلام من دوماه است که توی رستوران مشغول بکارهستم وقراردادیکسالع نوشته وسفته گرفته بعد دوماه میخوادمنواخراج کنه وگفته حق نداری پاتو مغازه بذاری چون 5روز مانده به عید خدا وخوش میاد منواز زندگی ساقط کنه متاهل هستم وار قرارداد دست هیچکدوم از کارگرانیست بیمه هم بازرس اومد اسممون رو نوشت.