محمود کیانی
خرید واحد اپارتمان از تعاونی
سلام. من چندین سال پیش واحد اپارتمانی از یک تعاونی در منطقه چیتگر تهران خریداری کردم و واحد را هم تحویل گرفتم ولی خب مثل خیلی از تعاونی ها به دلیل معارضات همچنان سند تک برگ صادر نشده. حالا در سند و قرارداد انتقالی توسط تعاونی به بنده (که امضا کردم) ذکر شده که فروش واحد باید با رضایت تعاونی باشه. الان هم به این بند ارجاع میدن و میگن باید 5 درصد ثمن معامله رو در صورت فروش بدم بهشون. میخواستم بدونم این کارشون قانونی هستش ؟ آیا راهی برای شکایت ازشون وجود داره ؟
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
یوسف قادری
نفی ولد و ارث
با سلام ...از بنده دو شکایت شده یک نفی ولد و دومی نفی نسب ....که دادگاه به نفی نسب رای داده...با توجه به این که اسم من در شناسنامه پدر خوانده وجود دارد باز هم موقع انحصار وراثت بنده نیز جزو وراث محسوب میشم یا نه ...ممنون میشم اطلاع رسانی کنین
زهرا حسینی
گواهی انحصار وراثت
با سلام. مادر بنده حدود ۴ ماه فوت شدن. خانه به نام مادرم بوده. هیچ کدام از وراث برای گرفتن گواهی انحصار وراثت اقدام نکردن. ۶ فرزند هستیم و پدرم . می خواستم بدونم من به تنهایی یا همراه ۲ خواهرم (۳نفری )می توانیم درخواست بدهیم برای گواهی انحصار وراثت یا همه ی وراث باید باشند و مدارک بیاورند؟
ناشناس ناشناس
تاخیریه
سلام من بیست میلیون قرض الحسنه دریافت کرده بودم سال ۱۳۹۹
بدون نوشتن و چک و سفته به دلیل شرایط تحصیلی و کار نکردن نتونستم یک جا پرداخت کنم چند بار گفتم خرد خرد که گفتن هر وقت داشتی یک جا بده و ابدا در مورد گرفتن تاخیره قسم میخورم که صحبت نکردند امسال ماه قبل فکر کنم رفتن میزان تورم رو دراوردن فهمیدن مبلغ نسبتا بالایی میشه تاخیریه
گفتن کل مبلغ رو با تاخیریه میخوان حتی رفتن اظهارنامه دادن مبنی بر اصل بدهی ولی به من گفتن تاخیریه میخوان
چطور میتونم ثابت کنم قرض الحسنه بوده و هرگز به من در مورد این روش عجیب پول دراوردنشون حرفی نزدن