پروفایل کاربر

محمدحسن کریمی

تصرف عدوانی

سلام و ادب
در یک ساختمان 13 واحدی زندگی میکنم، علیرغم موافقت اکثریت واحدها برای نصب پمپ آب، بنده باتوجه به غیرقانونی بودن نصب پمپ آب به صورت مستقیم بر روی کنتور یا شبکه توزیع آب (طبق بند 2-34-4 آیين نامه عملياتي و شرايط عمومي تعرفه هاي آب و فاضلاب نامه شماره 10/33/43344) مخالف نصب پمپ آب هستم، سوالی که دارم این هست که بنده میتوانم نسبت به این اقدام علیه مدیر ساختمان در دادگاه شکایت داشته باشم یا خیر؟ آیا این اقدام بقیه واحدها تصرف عدوانی در مشاعات ساختمان محسوب میشود یا خیر؟ (در ضمن از اداره آب منطقه هم پرسیدم مخالفت کردند)

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

عبدالصمد کیانی

واریزی بابت خرید اپارتمان توسط چند نفر به حساب خریدار

با سلام و عرض ادب
آپارتمان خود را به یک خانم فروختم و در مبایعه نامه نحوه واریزی به حساب شبای بنده بوده حالا پس از سه ماه و انتقال سند بنام خریدار اکنون فردی پیدا شده و ادعا کرده پنج فقره واریزی توسط ایشان را باید عودت بدهید ؟
احتمال تبانی بین خریدار و مدعی خیلی زیاد است
با سپاس و ممنون از لطف شما

پروفایل کاربر

شازده کوچولو

انتقال سند با وکالت بلاعزل و با قرارداد صلح

سلام
انتقال سه دانگ از آپارتمانی که همسرم میخواد به نامم بزنه با وکالت‌نامه بلاعزل که محضری هست، هبه محسوب میشه؟ قابل استرداد قانونی هست از طرف همسرم از طریق دادگاه ؟

انتقال سه دانگ همان ملک قبلاً به نام من انجام شده و سند رسمی دارم، همسرم می‌تونه بدون هیچ مدرکی به دادگاه ادعا کنه هبه ست یا حالا هرچی ، و ازم پسش بگیره ؟

پروفایل کاربر

علی سالمی

شکایت

سلام وقت بخیر بنده ۴ ماه پیش ی ماشینی از دست رفیقم خریداری کردم که ایشون فقط ی کارت ماشین بهم داد و ماشبن رو خواستم و تنظیم کردیم که قرارداد دستی نوشتیم که ماشین اگر چنانچه بعد از ۴۰ روز تعویض پلاک نشود فروشنده باید ماشین رو به به طبق روز از خریدار پس گرداند
حالا ۴ ماه گذشته و طرف میگه ماشین سند نمیشد و حتی ماشین رو به نرخ پاین ور میدارم
گفتم میشه راهنمایم کنید