میلاد رستمی
الزام به تحویل مبیع شکایت کرده ازم
وقت بخیر.طرف مقابل امده با ارائه یک کپی مبایعنامه مدعی شده که اتومبیلی از من خریده اما اساسا من منکر وجود همچین بیعنامه ایی هستم و به هیچ وجه اون رو امضا نزدم.اصل سند رو هم تو دادگاه اعلام کرده گم شده و فقط کپی داره.چون با هم حساب کتاب داشتیم چندتا فیش واریزی هم اورده که مدعی شده بابت ثمن معامله هست. قاضی با این مدارک منو محکوم میکنه؟ایا میتونم تقاضای کارشناس بدم و جعل شکایت کنم؟
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
حسن اهنگر
هزینه های تعمیرات آپارتمان
هزینه تعمیرات داخل پارکینگ (درب پارکینگ) با سند پارکینگ اختصاصی آیا برعهده همه مالکین ؟ با این توضیح که فضای پارکینگ بد دیوار از هم جدا نشده ولی درب های خروجی جداست .
محمد برشان
توقیف حساب
با سلام
در صورتی که شرکت محکوم به عودت عین ارز دریافتی از بانک شده باشد و علی رغم اینکه در خصوص رفع تعهد مدیر عامل مقصر نباشد و قوه قهری باعث اون شده باشد آیا در این صورت دادگاه میتواند برای شخص مدیر عامل محدودیت بانکی ایجاد کند مثلا توقیف اموال برای شخص مدیر عامل نماید
عباسی عباسی
اثبات مالکیت
سلام وقت بخیر خسته نباشید ممنونم درباره موضوع سوالم راهنماییم کنید.
عمه اینجانب حدودا چهل سال پیش از پسر عمویش طلاق گرفته که مهریش ۳۰هزارتومن بوده داده بوده به پدر بزرگم که بعد از مدتی بخشی از زمین و خونش که قولنامه هم موجود هست در ازای ۱۰هزارتومن از اون پول به ایشان بدهد و باقی پول را تا تاریخی که تعیین شده به ایشان پس دهد ولی معلوم نیست که پس داده یا ن که بعضی وراث میگن داده و بعضی ها هم خبر ندارن همچنین در قولنامه چیزی نوشته نشده که مابقی پول (۲۰تومن)رو به چه صورتی بپردازد یا به روز آن را بدهد.که الان عمه اینجانب ادعای بیشتر از اون قولنامه رو کرده و میگه به پدرم گفتم به ازای اون ۲۰تومن بیشتر از اون زمین میگیرد ولی مدرکی در قبال اون ندارن .خواهشمندم اینجانب رو راهنمایی کنید وراث چه باید بکنن.ممنونم