اورنگ فقیه نصیری
قرار داد در مورد راه
۳ قطع باغ که یک از این ملکیت به دو قطعه دیگه اجازهمیدهد راه به عرض ۴ متر وبه طول به هر متراژ را از زمین ایشان احداث کنند ودر اول راه یک در آهنی با هزینه دو مالکی که راه میخواهند و هر موقع که خواستند راه را باز کنند وبه امضا هر ۳ مالکو شاهدین که همگی امضا کردند در امد پس از مدت ۲ ماه بعد یکی از شاهدین گفت که ملکی که راه داده بود پشیمان شده است سوال من این هست ایا باهمون نوشته من راه را میتوانم باز کنم ایا قراردادی که هم امضا کرده بدیم با یک پیغام اعتبار خودش را از دست میدهد یا نه ؟اگر راهنمایی بفرمایید ممنون
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
امیرحسین سعادت
لابه مدارک
سلام خسته نباشید آقا در دادگاه حقوقی یا کیفری یا تجدید نظر چه متهم باشم چه شاکی پرونده باشم اگر بخوام مدرک یا سندی یا اسنادی یا فیلم یا صدای روی پرونده پرونده به شعبه ارائه کنم آیا باید حتماً به همراه لایحه یا درخواست یا دادخواست انجام بدم به همراه اینا و اینکه از کجا باید ارسال مدارک کنم از دفاتر خدمات قضایی یا از شعبه از کجا ممنون میشم
ایدا قدسی
تصادف
در جایگاه سوخت عابر خودش به سمت شاگرد ماشین من بر خورد کرد و افتاد من هنوز پامو کاملا از کلاچ بر نداشته بودم اونجا بهش گفتم ببرمت دکتر گفت نمیخاد الان بعد سه ماه فهمیدم شکایت کرده ایا من مقصرم و باید بیمه بدم؟