پروفایل کاربر

سارا مرادی

پرداخت حریمه به حساب دولت

سلام.
بنده در دادگاه اهواز به پرداخت سه میلیون تومان به صندوق دولت محکوم شده م و خودم ساکن تهران هستم و امکان حضور در اهواز رو ندارم.
چطور میشه درخواست شناسه واریز و پرداخت جریمه را داشته باشم؟
تلفنی یا ارسال لایحه ای با مضمون درخواست شناسه واریز در سامان ثنا وجود دارد؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

رضا رجبی

کندن زمین بصورت خیر قانونی

سلام احترام
قنات را برای ابیاری زمینهای کشاورزی ان لوله کشی نموده اند من زمینی دارم بدون رضایت من شخصی بیل میکانیکی برده و زمین من را کنده و لوله از ان عبور داده سوالم این است که باید شکایت کیفری کنم یا شکایت حقوقی

پروفایل کاربر

مونس خدایاری

قصور پزشکی

سلام و عرض ادب

مادرم برای سونوگرافی بیوپسی کبد به بیمارستان مراجعه میکند.قبل از سونوگرافی برگه درمورد داروهای مصرفی و سابقه بیماری میدن ک پر کنه.قبل سونوگرافی نیز به دکتر خودشون مجدد علاوه بر ان برگه ک حاکی از شرح دارو های مصرفی وی بود،خودشون توضیح میدم چه داروهایی مصرف میکنن و علت مصرف و مدت زمانی ک دارن مصرف میکنند.قبل عمل دکتر یه بی حسی به ناحیه شکم تزریق میکنه. و حین عمل نیز یه مسکن پتدین.

این دو دارویی ک تزریق میکنه دکتر بدون توجه به بیماری بیمار، و اینکه بیمار چه داروهایی مصرف میکنه و اینکه این داروها ضد داروهای مصرفی بیماره تزریق، و بیمار بلافاصله دچار تشنج میشه.این درحالیه ک هم برگه شرح دارها و سابقه قبل سونو به دکتر جهت مطالعه داده شده و بیمار قبل سونو شرح داده به کتر.دکتر توجهی نکرده ک این دو دارو ضد داروهای صرع مصرفی بیمارهستند و بیمار دچار تشنج میشه.و حالا انفاقات ناخوشایندی ک بعداز ان رخ میده.

درحال حاضر قرص های مادرم به علت تشنج تعداد بیشتر و دوز مصرفی آن ها نیز بیشتر شده.

میخواستم اگر لطف کنید راهنمایی کنید من الان از بیمارستان شکایت کنم از شخص شکایت کنم کجا برم چه کنم.

پروفایل کاربر

مرجان حجاری

وراثت

سلام عموی من فوت شدن و مشخص شده که پدرم وارث ایشون هستن سه چهارم از یک مغازه و از اونجا که پدرم فوت شدن من وارث شدم اما طرف مقابل به جای یک چهارم توافق نصف نصف می خوان وگرنه مهریه زن عموم رو احرا می گذارن آیا مهریه ایشون رو من باید بدم یا بر عهده من نیست