پروفایل کاربر

مایانا م

سهم‌الارث متوفی

سلام وقت بخیر پدر من دوسال پیش فوت کردن و ما سه‌تا خواهر هستیم که خواهر کوچیکم زیر سن قانونی هستش(۱۵سالشه) مادرم تصمیم‌گرفتن که تمام اموال و دارایی‌های پدرم رو به خواهر کوچیکم بدن(هنوز انحصار وراثت انجام ندادن) آیا چنین‌کاری امکان‌پذیره؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

بهره کشی

1. آزار جنسی تماسی یا سوع استفاده جنسی از،طفل یا نوجوان از طریق دعوت خانوم نیلا ب منزل و انجام رابطه همجنسگرایانه با ایشاان بین متهم خانوم مینا و نیلا و همچنین انجام رابطه جنسی بین دو متهم در حضور خانوم نیلا



۲.بابت بهره کشی جنسی از طفل و نوجوان از طریق در اختیار گرفتن خانوم نیلا برا سوع استفاده جنسی و انجام عمل زناشویی در حضور ایشان

سوال اینه بین اتهام اول و دوم چه فرقی،وجود داره ک برا اتهام اول من و همسرم هر کدوم دوسال و اتهام دوم هر کدوم پنج سال و دوسال تبعید ب بنده قاظی حکم دادن؟ و تمام شواهد و اسکرین شات گوشی نشان دهنده این بود شاکی با میل باطنی خودش تن ب رابطه داده و هیچ گونه زور اجبار و تهدید اخلافی در کار نبوده .

پروفایل کاربر

مجتبی خمیسی

دریافت ابلاغیه

باعرض سلاموخسته نباشید خدمت شماسروران عزیز..
بنده متاهل وشاغل در سکوهای گازی هستم،روبروی منزل ما تقریبا به مدت یکسال و خورده ای مشغول ساخت وساز هستن،ومصالح ایشون توخیابون وجلوی منزل ماهست،وخودمم همینطور البته درجایی دیگر،همسایه بنده درساختوسازش از نوعی کاشی وسرامیکی استفاده نمودن که منم دنبالش بودم، منتها پیدانکردم،وجهت اجازه وراهنمایی به درب منزل ایشون مراجعه کردم و منزل نبودن،فردای اونروزم همچنین،به پیشنهاد برادرم که ایشون همسایه هستن وشناخت دارن واشنایی دارن ودرضمن دوربینم هست، گفت که ماچندتا از سرامیک ها برداریمو بعداز نشون دادن به مصالح فروشی چندتاسرامیک رو میزاریم سرجاش، واینکارم کردیم وبعداز نشون دادن دوباره گذاشتیم سرجاش، حالاایشون کاری باین ماجرا نداره، اماادعا نموده وشاکی بنده شده که توی این یکسال از مصالح ساخت وساز بنده خیلی چیزا دزدیده شده،وادعا نمودن که من یابرادرم اطلاع ازدزدی ویاازمصالح گم شده ایشون داریم.درصورتیکه تموم اون کوچه دوربین هست..آبروی من وخونواده ام در خطره،توی اون محله ومنطقه تقریبا همه مارو میشناسن و احترام ولطف دارن. خواهش میکنم وتقاضا میکنم لطفا کمکم کنید ومنو راهنمایی کنم که چطور ایشون متقاعد کنم و بی گناه بودنمون رو ثابت کنم... لطفا خواهش میکنم ازشما.. باتشکر از شمابزرگواران

پروفایل کاربر

امیرارسلان عامری زاده

تصادف

سلام بنده چند وقت پیش تصادف کردم و فرار کردم طرف انداخت دنبال من شروع کرد تعقیب گریز کردن و زد عقب ماشین من و منحرف کرد خودروم رفتم تو دیوار صحنه تصادف بهم زد ایا جرم است ؟