صادق بزی خوش خلق
سندخودرو
سلام وقت بخیر
بنده ۳سال پیش یه پرایدخریدم۳۰میلیون پول طرف کامل دادم بهش گفت نه عوارض نه مالیات نه خلافی داره رفتم برای تعویض پلاک دیدم دروغ میگه داشت. حدود۲یا۳میلیون منم لج کردم دیگه نرفتم دنبالش الان ماشین پارکینگ میگه۳۰ میلیون بده بهم تابیام سندبزنم یا۵۰من می دم بهت توماشین بیخیال شو قبول کردم میگه ۲۰بگیر۳۰بعدامیدم بهت
الان چکارمی تونم انجام بدم
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
M F
کیفری
سلام
پدر بزرگم قبل از فوتش قطعه زمینی رو در حضور شاهد در املاک و به صورت مبایعه نامه کد رهگیری دار به اسم پدرم میزنه.
بعدا از فوتش برادراش شکایت میکنن علیهش. نظر کارشناسی این بوده که امضا مطابقت نداره با امضاهای قبلی ولی اثر انگشت مطابقت داره و از نظر زمانی هم همخونی داره.
الان بازپرس قرار جلب دادرسی صادر کرده.
با توجه به اینکه واقعا این امضا و اثر انگشت از جانب پدر بزرگم بوده چطور ممکنه شرایط بر علیه پدرم تموم بشه.
واقعا دیگه نمیدونم چیکار باید کرد.
استرس کل خانواده رو گرفته
ممنون میشم راهنمایی کنید?
عباس جلالی
دستور توقف عملیات اجرایی و در خواست استرداد لاشه چک
اینجانب یک فقره چک نرد شخصی داشتم متعلق به ۳ سال پیش شامی بعداز گذشت ۳ سال چک را برگشت و اقدام قانونی ( جلب سیار و صدور اجراییه) کرده است اینجانب جهت پرداخت بدهی بکفقزه چک شخص ثالث را معادل چک برگشتی خودم در حدود ۱ ملیون تومان کمتر از مبلغ بدهیم باشم بدون رسید ارایه نمودم اما در سامانه صیادی ثبت نکردم تا لاشه چک مرا عودت دهد که ایشان خودداری نمودند من هم با تامین مبلغ چک ثالث چکرا بعنوان ذینفع چک موقتا مسدود نمودم حال چطور میتوانم دستور توقف عملیات اجرایی را بگیرم با توجه با ینکه نزدیک مبلغ دینم برایشان چکی داده ام بگیرم ویا ایشان را مجاب کنم که لاشه چک مرا مسترد نماید .توضیح اینکه شاکی تقاضای تاخیر و تغذیه داذرد و خسارت مطالبه نموده است
فرج الله جعفریان
فسخ معامله و اقاله
اینجانب میلاد بیک زاده 27 دی ماه 1402 یک قطعه زمین به مساحت 100 متر از پلاک 1209 از شخصی به نام سجاد استاک اهل و ساکن ایلام خ تختی در مقابل یکدستگاه خودرو کوییک صفر کیلو متر و مبلغ 400 میلیون دیگر که از طرف آقای فرج الله جعفریان که به اینجانب بدهکار بوده و قبول نمودن فروشنده به عنوان ثمن مبیع خریداری نمودم که بعد یکسال کاشف به عمل آمد که ملک فروخته شده متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن هست که تصویر سند پیوست میباشد . و بااصرار مبلغ 230 میلیون بصورت توافقی به جهت فسخ به اینجانب عودت داده اما متاسفانه با توجه به تورم امروز اینجانب توان خرید همان ماشین راندارم آیا میتوانم خودرو فوق را پس بگیرم