پروفایل کاربر

ج اذری

1 سال پیش

تفاوت تاریخ واگذاری ملک و نوشتن سند

سلام یه زمین کشاورزی حدودا 20 سال قبل پدرم به مادرم واگذار کردن ولی سند نداشته 15 سال قبل پدرم سند زمین را نوشته و تاریخ سند رو 20 سال قبل قید کردن و به مادرم دادن حالا بعد فوت پدرم بچه های همسر اولم زمین رو به عنوان ماترک پدرم به داداگاه اعلام کرده ما به دادگاه سند را ارائه دادم و کارشناسان خط امضا و اثر انگشت پدرم را. تایید کرده و شاهد هم تایید کرده الان روی تاریخ سند معترضا آیا تفاوت تاریخ نگارش و واگذاری ملک اعتبار سند را از بین میبرد ؟
ممنون

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

سینا عباسی

4 هفته پیش

ضمانت وام بانکی

با سلام و روز بخیر .اینجانب به اتفاق یکی از دوستانمون ضامن یکی از دوستان دیگه در بانک مهرایران شدیم .که وام گیرنده مبلغ وام رو به حسابم دوستم که باهم صمانت وام رو کردیم واریز شده .علی ایحال دوست بنده که ضمانت کرده برای وام‌گیرنده الان صامن اول در دسترس نیس و مدتی هستش که خبری ازش نیست و من چون خودم ضامن دوم هستم بانک‌مربوطه بیان دارد که اقساط موقعه واریز شود و وام‌گیرنده ام هم عنوان دارد من توانایی پرداخت رو ندارم .سوالم‌این بود که من ضامن دوم میتونم اقساط واریز کنم و از وام گیرنده طی درخواست شکایتی از وام گیرنده درخواست مطالبه وجه اقساط پرداخت شده رو داشته باشم یا نه مرسی از شما جهت راهنمایی گه میفرماین .ضامن اول گویا ناپدید یا فراری هستش.درصمن از اون مبلغ وام که توسط ضامن دوم انجام شده حدودا چهل تومان از اون وام اصلی به من داده که من اقساط اون ۴۰تومان دارم واریز میکنم.ولی ۲۲۰میایون خورده ای رو صامن اول برداشته برای خودش

پروفایل کاربر

رسول موسی نسب

2 هفته پیش

تنظیم سند رسمی

باسلام وخسته نباشید
بنده یک آپارتمان ۴ طبقه ساخته وفروخته ام
قرار بر این بود ۱۴۰۴/۱۰/۳۰به خریداران سند هر طبقه را انتقال دهم به نام خریداران
متاسفانه با شرایط مملکت وجنگ ودوندگیهای فراوان در ثبت اسناد وشهرداری این امر ۵ ماه اضاف طول کشیده الان خریداران طبق مبایعه نامه عادی که بینمون هست روزانه مبلغ پانصد هزار تومان از من خسارت میخوان چکار کنم

پروفایل کاربر

جلال قاسم پور

1 ماه پیش

فسخ معامله

سلام
مشاری بنده طبق پیامک و تماس تلفنی از بنده که واسطه و بروکر هستم تقاضای روغن سویا کرده
و ما برای ایشان فیلم و انالیز بار رو فرستادیم و ایشون واریزی انجام دادن و دقیقه نود نوع روغن رو تغییر داده موقعی که بار برای ایشان ارسال شده
و قبلا فیلم و انالیز بار رو تایید داده.حالا ایشون بار رو میخوان برگشت بزنن و فروشنده بار رو پس نمیگیره.و خریدار تقاضای برگشت وجه رو داره