علی نادری
شکایت بازداشتی ملک
پدر و مادرم ملکی داشتن که فروختن و الان برای کارهای انتقال سند که مراجعه کردن به اداره ی ثبت گفتن بهشون که روی سند ملک شکایت بازداشتی هست که دو نفر سال ۸۸ شکایت کردن و پیگیری هم نکردن.کلا ما اطلاعی از این شکایت نداشتیم. الان سند توقیف شده. ادرس و مشخصات ملکی هم که شکایت شده کلا فرق داره با ادرس منزل پدر و مادرم و فقط پلاک ثبتی یکیه. امکان داره اشتباه شده باشه؟ و اینکه وقتی مراجعه کردن به دیوان عدالت اداری گفتن که دادخواست تنظیم کنید و بعد از ده روز جواب دادخواستتون میاد. متاسفانه نزدیک به پایانه ساله و باید ملک رو تخلیه کنن و کلی هم پول باید پرداخت کنن برای ملک جدید.میخواستمبدونمچقدر طول میکشه رسیدگی بشه به پروندشون داخل دیوان و اینکه ایا امکان داره اشتباه شده باشه ؟کلا این پروسه چقدر طول میکشه رسیدگی بهش ؟ شرایط رو برای ما پیچیده کرده .
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (0)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
مرتضی بابایی
مطالبه دیه صدمات تصادف رانندگی
با سلام
شکواییه ایراد صدمات بدنی در دادگاه صلح کیفری منتج به صدور قرار منع تعقیب شد ، صرف نظر از اینکه دادگاه محترم به نظریه ای فاقد مبنای علمی و حقوقی که با جعل مفادی و عدم ارائه اصل نظریه و صورتجلسه استناد کرده ، آیا به استناد ماده ۱۱۳ ق م اسلامی میتوانم نسبت جنبه خصوصی مطالبه دیه دادخواست ثبت کنم ؟ شعبه صلح حقوقی ثبت کنم ؟
( توضیح اینکه شکواییه جعل و استفاده از سند مجعول سواستفاده از موقعیت شغلی بطرفیت سه پزشک مسئول پزشکی قانونی در دست رسیدگی دادسرا دارم )
اسماعیل عسگری
درخواست اعسار
با سلام-بنده از همسرم جدا شدم وحضانت دختر 4 ساله مونو تا 9 سال به ایشان میباشد طبق رای دادگاه مقرر شد که ماهانه مبلغ 2 میلیون وپانصد هزار تومان نفقه بدهم به فرزندم و سالانه ا میلیون و پانصد به آن اضافه شود ولی به دلیل اینکه همسر سابقم با التماس های مکرر اعلام میداشتند که 25 کمه من مجرد و تنها بودم و خرج زیادی جز اجاره منزل نداشتم یه تعهد محضری دادم که ماهانه 5 میلیون نفقه بدم ولی مدتی در تعهد قید نکردم حالا ازدواج مجدد داشتم و مخارج زندگی متاهلی و اجاره منزل و مشکلات اقتصادی موجود توان پرداخت مبلغ تعهد شده سخت شده میخواستم ببینم به تعهد محضری بنده میشود دادخواست اعسار داد تا پرداختی ماهانه تعدیل گردد با تشکر
سارا حسینی
مهریه واعسار
سلام دادگاه اعسارازمهریه تشکیل شد وکیلم شفاهی زیادخوب ازم دفاع نکرد البته لایحه فرستاد بعدش برای قاضی ولی الان بنظرشما من دوباره میتونم باقاضی حرف بزنم ازخودم دفاع کنم؟ واینکه پدرشوهرم ایناهمش میگن که مانداریم میخوان مهریه منوندن من چیکارکنم