پروفایل کاربر

ایوب خادم

1 ماه پیش

حبس تعزیزی ،

با عرض سلام و خسته نباشید
بنده در دادگاه به جرم نزاع دسته جمعی منجر به قتل به یک سال حبس تعزیری محکوم شدم.تسلیم به رای زدم و در زمان باز پرسی به مدت ۷۰ روز توی حبس بودم،سوالم اینه که ایا با تقاضای تخفیف موافقت میشه وبا توجه به اینکه دارای یه فرزند معلول جسمی هستم و‌ هیچ سابقه ای ندارم امکان داره قاضی با درخواستم برای پابند موافقت کنه و حبس نکشم ودر اخر چقدر زمان میبره جواب تسلیم به رای صادر بشه وایا برای اجرای حکم پرونده میره زیر دست دادستان یا همون بازپرس پرونده وامکان داره دادستان با درخواست هایی که دادم موافقت نکنه و بفرسته زندان.ممنون از بذل توجهتون

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

ماهور اعتمادی

2 ماه پیش

مهریه

سلام خسته نباشید همسرم برای مهریه تامین خواسته زده من جهیزیه خریداری کرده بودم تحویلش دادم جهیزیه استفاده نشده هست الان می‌تونه جهیزیه رو مهریه بر داره؟ باید چکار کنم . هیچ مالی ندارم جز همین جهیزیه و حقوق کارمندی

پروفایل کاربر

اقاجانی ملکی

2 سال پیش

خطبه طلاق

سلام واحترام
بنده خانم هستم وحکم قطعیت عدم سازش بوسیله وکالت حق طلاق گرفتم برای جاری شدن خطبه طلاق
الان میتونم بواسطه دوتاوکیلی که برای خودم واون اقا گرفتم برم محضر وخطبه جاری بشه وهیچ کدوم ازما نریم فقط دوتا وکیل ها بروند؟؟من وکالت طلاق کامله کامل یعنی همه حق هاداخلش هست

پروفایل کاربر

علی اسلامی

7 ماه پیش

ضرر وزیان تصادف خودرو

خودروی مقصر فاقد بیمه می باشد ضرر زیان وارده تعمیرات ۲۰۰ میلیون و افت قیمت ۳۰۰ میلیون کل خسارت وارده به زیان دیده ۵۰۰ میلیون تومان می باشد مقصر جواب تلفن هم نمیده راهکار دریافت خسارت چیست؟