پروفایل کاربر

کمیل غزنوی

توقف عملیات اجرایی

در مورد چک صیادی اجرا از طریق ثبت میتوان فقط و فقط تقاضای توقف عملیات اجرایی را خواست واستبداد واب طال را نخواست

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محسن عادلی

اعاده حیثیت

با سلام خدمت شما بنده در نهضت ملی ثبت نام

کردم و با سه نفر دیگر هم گروه شدم ویکی از

افراد داوطلب به عنوان سرگروه انتخاب شد جهت

پیگیری امور و پرداخت به پیمانکار ساخت که در

مهرماه ۱۴۰۲ از طرف بنیاد متولی نهضت ملی

پیامکی برای کلیه اعضا آمد و هر نفر باید ۱۰۰

میلیون واریزی انجام میداد که بنده پرداخت کردم

و سرگروه گفت نباید این پول واریز بشه و حالا

که واریز کردی نمی گذارم پولت بدست پیمانکار

برسه در صورتی که هم بنیاد و هم پیمانکار بر

ضرورت واریز تاکید داشتند و سرگروه راضی

نشد با این صاحب امضا بود پولم رو انتقال بده و

بنده با هماهنگی رئیس بنیاد و رئیس بانک این پول

رو با نظر مثبت و موافق رئیس بنیاد بحساب

پیمانکار واریز کرد و پیمانکار نیز به بنده گفت با

این واریزی شما به شما ضریب تاخیر تعلق

نمیگیرد و بعد از چند مدت که سرگروه متوجه شد

به بانک مسکن رفته و به همه پرسنل بانک و این

جانب هتاکی نموده و بنده را دزد خطاب کرده و

اینجانب از نامبرده شکایت دارم و درخواست

اعاده حیثیت دارم و مجازات جهت سرگروه

زیارتی را دارم
لطفا بنده را راهنمایی بفرما و متن شکایت با کلیه

بندهای قانونی راهنمایی کن

پروفایل کاربر

فهیمه سادات استادیان

مطالبه پول قرض داده شده

عرض سلام وارادت من ۷ ماه قبل به یکی ازدوستان نزدیک مبلغی رابخاطر تصادف پسرش قرض دادم وقول دادکه دوماه بعد برگرداند اما ۷ ماه کذشته وهرروز میگه آخرهفته یاآخرماه والان خودم مشکل مالی زیادی دارم فیشهای انتقال پول هست آیا میتوانم باداشتن فیشهای انتقال پول بکارتش که به اسم خودش هست شکایت کنم وپولم راپس بگیرم ممنونم لطفا راهنمایی کنید

پروفایل کاربر

احمد میرزایی

هزینه تعمیر مورد اجاره

با سلام
من واحدم را به مستاجر اجاره داده ام و در قرار داد ذکر شده که همه چیز سالم‌ تحویل داده شده از جمله آب گرم کن دیواری و امضا هم کرد ه ایم )مستاجر بار اول با من تماس گرفت که پنجره دو جداره خراب شده (در صورتی که طبق قرارداد اجاره من مورد اجاره را سالم تحویل داده ام )آنرا درست کن ،من درست کردم و ششصد هزار تومان هم هزینه اش شد.این بار سر ماه دیدم 200هزار تومان اجاره کم داده .علت را جویا شدم گفت بابت تعمیر آبگرمکن دیواری بوده.مستاجر سر خود و بدون اطلاع من آبگرمکن دیواری را (که طبق قرارداد سالم تحویل داده ام)تعمیر کرده و هزینه اش را کم کرده است.
1.هزینه تعمیر پنجره که در اثر استفاده نادرست مستاجر بوده با کیست ؟
2.هزینه تعمیر آبگرمکن(به ادعای مستاجر تعمیر پیلوت که 200هزار تومان شده)هزینه اش با چه کسی است؟
با تشکر