پروفایل کاربر

سیدفواد موسوی

مشاغل سخت

سلام بنده 20سال متوالی در یک نمایندگی ایران خودرو به صورت قراردادی مشغول به کار رنگ آمیزی خودرو هستم رفتم اقدام کنم برای بازنشستگی مشاغل سخت متوجه شدم که به مدت هفت سال عنوان شغلی من به صورت کارگر ساده شرکت ثبت کرده الان باید چه کاری انجام بدم تا این هفت سال سابقه از کارگر ساده به نقاش خودرو تغییر کند

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (0)

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

کاربر

بیمه قرارداد

سلام. شرکت ما برای طراحی سوال با افراد مختلف قرارداد بسته است. آیا باید مفاصا حساب بیمه دریافت کنیم؟ ضمنا طراحان الزامی به حضور در شرکت ندارند و در کنار کار اصلی خودشان این کار را انجام میدهند

پروفایل کاربر

سبحان عطاپور

راننده هستم

سلام.ببخشید من با یک شرکت قراردادی امضا کردم ایا میتونم کارم رو رها کنم و برم؟؟