پروفایل کاربر

شمس امیری

4 سال پیش

بیمه عمر و تکمیلی در قرارداد سالیانه

سلام

لطفا پاسخ بدید که چرا هزینه های بیمه ای شامل بیمه عمر و تکمیلی و غیره در فیش حقوقی قید میشه اما در قرار داد سالیانه شرکتی قید نمیشه؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

4 سال پیش

سلام

اظهارنظر دقیق مستلزم این است که نوع شرکت، قرارداد و سایر اوضاع و احوال بررسی گردد. به طور کلی مبالغ حق بیمه ای که کارفرما قانونا موظف به پرداخت آن است، در هر صورت بایستی پرداخت شود و اگر در قرارداد شما ذکر نشده باشد و از حقوق و مزایای شما کسر گردد، بابت حقوق خود می توانید شکایت نمایید مشروط برآنکه گذشت زمان و عدم اعتراض شما به معنی رضایت بر آن تلقی نگردد.


با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمد صالحی

4 ماه پیش

درخواست عکس از کارت ملی و صفحه اول شناسنامه توسط کارفرما

سلام
من توی یک تیم تهیه موسیقی به عنوان اهنگساز قرار هست فعالیت کنم، به منظور عدم سوء استفاده اعضا، از برند تیم، یک عکس از کارت ملی و صفحه اول شناسنامه اعضا درخواست کردن

ایا امکان سوء استفاده هست؟
من در ازا دادن این عکس ها باید چه کاری انجام بدم و یا چه ضمانتی بگیرم که از اطلاعاتم سوء استفاده نشه؟

( از اونجایی که این ارتباط بین تیم مجازی هست، ضمانتی هم که میتونم بگیرم مجازیه صرفا و امکان گرفتن چیز مکتوبی رو ندارم، ایا ارزش قانونی داره این ضمانت یا نه)

پروفایل کاربر

مینا غفور

6 ماه پیش

کلاهبرداری

فردی در ازای تحویل آپارتمان ۵ سال پیش یک میلیارد و ۷۰۰ از من گرفت .سپس متواری شد .بعد ۵ سال با حکم دادگاه پیداش کردیم و الان زندان هست ولی پول ندارد بر اساس محاسبه ی روز ۱۸ میلیارد باید بدهد . چه کار قانونی و به نفع خودم می توانم انجام بدهم .می‌گوید آزادم کن پول جور کنم ولی دروغ می گویدد

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد