پروفایل کاربر

کاوه متمادی

6 سال پیش

بیمه کارمند با هزینه خودش

اگر کارمندی در قرارداد کار به صورت 20 روز ساعت کاری داشته باشد و به همین تعداد روز هم حقوق متناسب با قانون کار دریافت کند.آیا اگر بیمه این فرد به جای ۲۰ روز, به درخواست خودش ۳۰ روزه رد شود و او مابقی آن ۱۰ روز را پرداخت کند. این روند مشکل حقوقی دارد؟ و چطور می توان این مورد را در قرارداد کار اضافه کرد؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

مهرنوش فتاحی

6 سال پیش

با سلام 

نکته ای که شما بدان اشاره فرمودید خلاف قانون است و امکان اضافه شدن آن در قرارداد کار هم وجود ندارد. باید بررسی به عمل بیاورید که آیا می توان این 10 روز را به صورت خویش فرما رد کرد یا خیر که البته احتمال این امر هم ضعیف است.

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

مینا غفور

8 ماه پیش

کلاهبرداری

فردی در ازای تحویل آپارتمان ۵ سال پیش یک میلیارد و ۷۰۰ از من گرفت .سپس متواری شد .بعد ۵ سال با حکم دادگاه پیداش کردیم و الان زندان هست ولی پول ندارد بر اساس محاسبه ی روز ۱۸ میلیارد باید بدهد . چه کار قانونی و به نفع خودم می توانم انجام بدهم .می‌گوید آزادم کن پول جور کنم ولی دروغ می گویدد

پروفایل کاربر

حسین حقیقی

5 سال پیش

کار مجدد پس از بازنشستگی

من بازنشسته تامين اجتماعی از طريق مشاغل سخت و زيان اور هستم يعنی با بيست سال سابقه از ده سال سنوات ارفاقی استفاده كرد ام ميخواستم سوال كنم با توجه باه اين كه مدرك دكتری دارم امكان كار مجدد را به چه صورت دارم كه برای بازنشستگی من مشكلی پيش نيايد؟

پروفایل کاربر

محسن شایسته نیا

1 سال پیش

قرار داد های یک ساله

با.سلام.من هرساله قرار داد یک ساله بستند برام امسال بخاطر بیماری قرار داد سه ماهه بستند.بعد گفتند که دیگه نیا.الان یازده سال در این شغل بوده ام.تا پنج سال اول هم هیچ قرار دادی نداشتیم.حتی قرار دادها هم یک طرفه هست من هیچ سندی در دست ندارم.باید چکار کنم.باتشکر

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد