پروفایل کاربر

حسین حقیقی

6 سال پیش

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

مهرنوش فتاحی

6 سال پیش

با توجه به این که هر وضعیتی که در ابتدای شروع به کار در قرارداد کار ذکر می شود مورد قبول هر دو طرف از جمله خود کارگر قرار می گیرد و آن را به عنوان نوعی تعهد قرار می دهد، بنابراین تغییرات بعدی باید با توافق وی صورت بگیرد. در صورت بروز اختلاف مراجع حل اختلاف قانون کار در این موارد صالح هستند.


هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمد روزبه

5 سال پیش

قرارداد پورسانتی

با سلام و تشکر
قرارداد پورسانتی (درصدی) و تعهدات و شرایط پرداخت برای افرادی که کار بازاریابی برای فروش خدمات و محصولات شرکت را انجام می دهند را در نمونه قرارداد کار بازاریابی که در بانک قرارداد قرار دادید ذکر نشده است. آیا به نوع قرارداد دیگری نیاز هست؟
1- چگونه میتوان تعهدات پرداخت را منوط به دریافت وجه از خریدار یا کارفرما کرد؟ (ممکن است در چند فاز پرداخت انجام شود)
2- در صورت انصراف از ادامه قرارداد توسط خریدار (کارفرما) میزان پورسانت به چه شکل محاسبه می گردد؟
3- آیا پورسانت در قراردادهای نرم افزاری که شامل خدمات استقرار، لایسنس و پشتیبانی است صرفا بصورت درصدی از مجموع کل ریالی قرارداد می باشد؟
4- پورسانت نیز شامل بیمه و مالیات می گردد؟

سپاس از شما

پروفایل کاربر

محمد ملاکی

3 روز پیش

درخصوص ترک کار

سلام وقتتون بخیر
من چندماه پیش قوزک پام ترک خورد و تاندونای پام آسیب دید و یکماه تو گچ بود. بعد یه مدت هم که برگشتم به کار دیدم نمی تونم روش کار کنم و باز هم نیاز به استراحت داشتم. الان بعد یه مدت باز بخاطر تاندونای لگن رفتم دکتر و فقط سه روز استعلاجی نوشتن برام. قرارداد دارم با شرکت تا پایان اردیبهشت ولی متاسفانه کار شرکت خیلی بیشتر از هشت ساعته، مثلا دیروز من 15-16 ساعت سر کار بودم، شرکت پخش مواد شوینده و بهداشتیه. الان هم باز ازم می خوان کار سنگین بدنی انجام بدم و بهشون می گم من توانایی شو ندارم و بدنم نمی کشه بهم می گن ازت شکایت می کنیم و قانونی دنبال می کنیم که ترک کار کردی
آیا همچین چیزی ممکنه؟

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد