پروفایل کاربر

سمانه صادقی

7 سال پیش

سقف ساعت کارکرد در قرار داد مشاوره

در قرار داد مشاوره، حداکثر ساعت حضور مشاور در ماه چند ساعت می تواند باشد؟
آیا از مقدار معنی بیشتر مشمول بیمه نمی شود؟
طبق بند 5 نمونه قرار داد مشاوره در سایت، مشاور حتما باید در محل شرکت حضور داشته باشد، این با نوع قرار داد در تضاد نمی باشد؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

7 سال پیش

با سلام.

سقفی برای مشاوره وجود ندارد. مهم ماهیت فعالیت است که باید از نوع مشاوره فکری باشد و در آن کار یدی دخیل نباشد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

مرید نیازی

1 سال پیش

تبصره ۲ بند ذ قانون ششم توسعه

تبصره 2 بند ذ ماده 87 ( خدمات به ایثارگران در قانون برنامه ششم توسعه)



احتراماً به استحضار می رساند ،با توجه به متن تبصره 2 بند ذ ماده 87 ( خدمات به ایثارگران در قانون برنامه ششم توسعه)



تبصره 2 بند ذ ماده 87 - والدين ، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان و آزادگان و رزمندگان با حداقل شش ماه حضور در جبهه ، شاغل در كليه دستگاههاي مشمول ماده (2) قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران و موسسات تابعه آنها و شركتهاي عمومي ، دولتي ، در صورت تنزل از پست سازماني بالاتر ، مشروط به عدم محكوميت آنها بر اساس آراء مراجع قضائي يا اداري به تنزل پست ، از كليه حقوق و مزاياي همان پست سازماني يا پست همطراز شغل و پست قبلي برخوردار مي شوند.





آیل فرزندان جانبازان بالای ۲۵٪ مشمول این طرح می سوند؟

پروفایل کاربر

سعید احمدی پور

3 سال پیش

نحوه پرداخت سنوات باتوجه به نوع قرارداد

من درشرکتی با30سال سابقه مشغول کارهستم چندسالیست که قراردادهای مابصورت موقت وسه ماهه تنظیم میشودولی درهیچیک ازقراردادها پس ازخاتمه تسویه حساب صورت نگرفته وکارفرماقبل ازخاتمه قراردادقراردادجدید را امضامینمایدوهرسال نیز بابت همان سال ذخیره سنوات درحسابها ثبت وبراساس آخرین پرداخت می نماید برطول خدمت دربرخی که نیازداشتم سنوات خودرادرخواست وگرفتم حال شرکت ان دریافتهارابعنوان تسویه حساب منظورنموده وازمحاسبه سنوات باقیمانده بعنوان طلب منظورمینمایدحال انکه ازنظرماچون هیچگونه تسویه حسابی وجودنداشته مبالغ پرداختی بایدبعنوان علی الحساب منظوروازکل سنوات که با اخرین حقوق محاسبه میگردد کسرشودلطفاراهنمایی نماییدمتشکرم

پروفایل کاربر

مریم علوی

2 ماه پیش

استرداد سفته

سلام وقت بخیر.من با یک شرکت مهاجرتی قرارداد کاری از روز سومی که میرفتم اونجا( تو‌ اون ۳ روز فقط کنار دست کارمندان میشستم و نگاه میکردم) قرارداد کاری ۲ ساله بستم. و ۵۰۰ میلیون سفته دادم.اول اصرار داشتم از قرارداد عکس بگیرم واسه پدرم بفرستم که بخونن اصلا قبول نکردن!داخل قرارداد نوشته بود سفته بعد از اتمام قرارداد ۶ ماه بعد استرداد میشه و همچنین تا ۵ سال امکان کار کردن در شرکت مهاجرتی دیگه برای من وجود نداره! به هر حال من قرارداد رو امضا کردم و سفته رو دادم و بعد از ۱۴ یا ۱۵ روز چون فضای کاری و خود کار رو دوست نداشتم از شرکت اومدم بیرون. و همچنان به من گفتن چون قرارداد رو بسته بودم ۵ سال حق کار کردن در شرکت مهاجرتی دیگه ای ندارم! من فقط حدود ۲ هفته اونجا بودم و اطلاعات خاصی نداشتم از اونجا و الان موقعیت شغلی خوب دیگه ای در یک دفتر مهاجرتی خارج از ایران ( کانادا) که به صورت دورکاری هست بهم پیشنهاد شده. ایا به این معنی هست من نمیتونم این موقعیت شغلی رو قبول کنم؟اصلا چنین حقی دارن؟ چون سفته ۵۰۰ میلیونی دارم دستشون! اصلا میشه این سفته رو ازشون الان پس بگیرم؟ لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
من ۶ سال سابقه مشاور مهاجرتی دارم و کارن هست و صرفا بخاطر ۲ هفته ازمایشی جایی کار کردن انصاف نیست چنین چیزی!