نیما قربانی بیاتی
آیا می توان در قرارداد عدم رقابت، وجه التزام را به صورت درصد تعیین کرد؟
آیا می توان در قرارداد عدم رقابت به جای تعیین مبلغی به عنوان وجه التزام به صورت سفته، درصدی را تعیین کرد؟ به این صورت که در صورت رقابت طرف مقابل و راه اندازی یک استارتاپ مشابه، در این صورت درصد مشخصی از سهام آن شخص به عنوان جریمه به طرف دیگر قرارداد تعلق گیرد.
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
صادق نجفی
انتقال سهام و خروج از مدیر عاملی
با سلام
بنده مدیر عامل یک شرکت غیر تجاری با 24 در صد از سهام ان هستم و قست دارم از ان شرکت خارج شوم و سهام خود را هم انتقال بدهم و مدیر عامل یک شرکت دیگر شوم . چه اقداماتی باید انجام دهم ؟
علی سالمی
شکایت
سلام وقت بخیر بنده ۴ ماه پیش ی ماشینی از دست رفیقم خریداری کردم که ایشون فقط ی کارت ماشین بهم داد و ماشبن رو خواستم و تنظیم کردیم که قرارداد دستی نوشتیم که ماشین اگر چنانچه بعد از ۴۰ روز تعویض پلاک نشود فروشنده باید ماشین رو به به طبق روز از خریدار پس گرداند
حالا ۴ ماه گذشته و طرف میگه ماشین سند نمیشد و حتی ماشین رو به نرخ پاین ور میدارم
گفتم میشه راهنمایم کنید
علی دادگر
وکالت فروش
سلام خودروی بنده ب نام پدرمه برای فروش اون به دیگری باید خودم ببرم شهرستان بفروشم به دیگری
حالا از پدرم وکالت موقت بگیرم کافیه یا راه کار چیه