میثم مسافر
حداکثر کارکرد مشاور
باعرض سلام ووقت بخیر،خواستم بدونم حداکثر کارکرد مشاوران ساعتی چه مقدار است، باتشکر
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
بدون نام
امضا برگه دریافت حقوق و مزایا
سلام، ببخشید من در یک کارگاه کار میکنم کارفرما هر ماه ازما امضا میگیره یک ورقی تو نوشته شده من تمام حقوق مزایا عیدی تحویل کرفتم ولی بما نداده ما از ترس که بیکار شیم امضا میکنیم. ایا این سند ادارکار قبول میکنه؟
محمد رضا رهدار
قرارداد ساعتی با راننده
سلام آیا با رانندگان مشغول بکار در سرویسهای ایاب و ذهاب کارکنان که هر روز انجام میشود باید قرارداد ساعتی منعقد کرد
ایوب ....
املاک
سلام ما یه خونه رهن و کرایه کردیم بنا ب دلایلی میخام خونه پس بدم نصف رهن دادم نصفش مونده صاحب خونه میگه تا زمانی ک خونه بره کرایه باید نصف باقیمونده رو هم بدید الان تکلیف من چیه باید پرداختش کنم لطفا راهنمایی کنید