Hadi Ahrovani
درخواست قالب قرارداد برنامه نویسی
سلام و عرض ادب
بنده برای عقد قرارداد، نیاز به قالب قرارداد برنامه نویسی دارم. چطور میتونید کمک کنیدمشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
سیاوش قاسمی
اهانت به دین مبین اسلام
سلام علیکم ، اگر شخصی برای اولین بار در صحبت های روز مره اش، کمی از دین مقدس اسلام ،
بدگویی و گلایه کند و کارمند هم باشد، حراست هم متوجه شود ، او را میبخشد یا مجازاتش میکند؟ «هیچ گونه فحاشی صورت نگرفته»
زینت مرادی
تاریخ و زمان انعقاد قرارداد با پرسنل دفتری و انبار
با سلام ، تعداد ۳ نفر پرسنل دفتری و ۳ نفر شاغل در یک بازرگانی(خرید و فروش) میباشد، که نزدیک به ۳ سال هست دارین محل مشغول بکار میباشند، جهت بستن قرارداد کاری ۱۴۰۴. تاریخ شروع از ۱ فروردین باشد یا ۱۶ فروردین که روز شروع کاری بوده؟
محمدجواد شریفی
سو استفاده از سفته کاراموزی و استخدام
سلام و عرض ادب
بنده در یک شرکت یک سال و نیم هست که مشغول کار در یک شرکت هستم
به دلیل اینکه با یک همکار قدیمی سایت ثبت کردیم(هنوز شروع به کار نکرده)با سفته های دوران کاراموزی و اینکه مدت زمان استعفا سه ماه قبل از رفتن باید اعلام بشه و تهدید به بند رقابت کاری و منع ارتباط گرفتن با همکاران بیرون شرکت مارو تهدید به اجرا گذاشتن سفته ها میکنن
میخواستم بپرسم میتونن موفق بشن؟؟