پروفایل کاربر

seyed .

4 سال پیش

شکایت برای دریافت بیمه و سنوات

سلام ، بنده كارشناس درماني بيمه هستم و زير نظر يك ارزياب بيمه كار ميكردم و حدود ٥ سال با ايشان كار كردم اما متأسفانه نه بيمه برايم رد كرده نه سنواتم را و نه قراردادي بين ما امضا شده حال سوال من از شما اين هستش اگر بنده شكايت كنم ميتوانم سنوات و حق بيمه و عيدي ام را بگيرم ، ممنون ميشم كمك كنيد


مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

4 سال پیش

سلام

در صورتی که به هرنحوی بتوانید رابطه ی کاری خود را اثبات نمایید( وجود قرارداد کتبی، پرداخت حقوق ماهیانه، حضور در شرکت، مکاتبات بین شما و کارفرما و... ) قادر خواهید بود کلیه حقوق پرداخت نشده ی خود را دریافت نمایید.


با احترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمد صادق حسین زاده

8 ماه پیش

پرداخت نشدن حقوق و عدم داشتن قرارداد

با عرض سلام
بنده به مدت 4 ماه در سوپرمارکتی یکی از دوستان مشغول به کار بودم و چون به قول معروف آشنا بودیم از نوشتن قرارداد خودداری کردیم ، ایشون حق و حقوق بنده را پرداخت نمیکنن ، خاستم بدونم از چ راهی برای گرفتن حقم میتونم اقدام کنم ؟

پروفایل کاربر

خانم بیگی

4 سال پیش

پيگیری بیمه و سنوات

سلام روز بخیر

بنده از آذر نودوهشت با یک مجموعه ی خصوصی قرارداد بستم تا شهریور مشغول به کار بودم.اما یک ماه آذرتادی ماه تعلیق قرارداد ازسوی کارفرما (به دلیل آماده نبودن مجموعه) داشتیم(بماند که خسارت تعلیق قرارداد راپرداخت نکردند) .سه ماه اسفند تا اردیبهشت ماه هم بخاطر کرونا مجموعه تعطیل بود.

درواقع شروع کار مجدد از خرداد ماه نودونه بوده ولی باوجود قرارداد کتبی و شفاهی کارفرما برای پرداخت بیمه.عیدی و سنوات بنده اقدام نکردند.

از خرداد تاشهریورماه بنده به صورت شیفت بندی (هفته ای دوروز) مشغول به فعالیت بودم ولی کارفرما چندروز پیش حدود دویست هزارتومن به حساب بنده واریز کردند به عنوان حق بیمه. 

میخواستم بدونم اصلا همچین قانونی وجود داره که کارفرما مبلغی رو به عنوان بیمه روزانه به حساب کارمند واریزکنند یا باید بیمه کلی واریز میکردند؟!!! 

لازم به ذکراست مااصلا همچین توافقی باهم نداشتیم!

اگر قانونی اقدام کنم میتونم حق خودم رو وصول کنم یا حق با کارفرماست؟؟!!!

پروفایل کاربر

Ozhan system jahan

4 سال پیش

نمونه قرارداد

برای یک انباردار چه نمونه قرادادی تنظیم کنیم؟ با توجه به اینکه سیستم های نگهداری کالا و قفسه بندی های هوشمند در انبار مورد استفاده است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد