بهروز عطا
شکایت منشی به اداره کار
منشی من حدود 4 سال و نیم برای من کار کرده از روز اول به ایشان گفتم من تومور مغزی دارم نمتونم بیمه کنم ایشان فرمودند با توجه به اینکه نسبت فامیلی دور دارم من بیمه نمیخوام هر وقت تونستید بیمه کنید گفتم باشه بعد از 4/5 سال خودشون رفتن با توجه به اینکه از کارشون راضی نبئدم و همان سالها گفتم بره نرفت حال بعد از این مدت رفته شکایتم و کرده تا پایان سال 98 نامه ار ایشان دارم که کلیه حق و حقوشان را دادم و حق هیچگونه شکایتی ندارن اول اینکه این نامه میتونه کمک کننده باشه دوم چقدر باید به ایشان بابت این شکایت پرداخت کنم
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
مجید قربانی
قانون کار
از آبان ۴۰۳ تو ی مجموعه شروع ب کار کردم
تا ۳۱ اردیبهشت ۴۰۵
تازه امسال برام بیمه رد کردن
منتهی از روزی که اسم بیمه رو آوردم، اذیتمکردن
در واقع مدیریت اصلی فرد دیگه ای هست
و گرداننده ی شعبه فرد دیگه
و همیت گرداننده تو طول مدتی که کار کردم همش منت دانشجویی ب سرم گذاشته
در حالیکه اگر روزی یک ساعت دیر رفته، فرداش ۲ ساعت اضافه کار داشتم
ثبت ورود و خروج ها دفتری هست
و فکر کنم برای اون ماهی که من رفتم هنوز داخل کشو باشه
اخر هر ماه امضایی تحت عنوان اینکه منه کارگر تمام حقمو گرفتم( سنوات و...)
قراردادی بینمون نبوده
یعنی کتبی هیچی نیست
اولین حقوق رسمی که واریز شده باشه آذر ۴۰۳ هست
و هنوز حقوق اردیبهشت رو واریز نکردن
از برای اثبات حضورمم همون دفتر هست، اگر باشه دوربین های مداربسته، همکارام، و چون بیمه امسال یک ماه برام رد شده، خوده اون بیمه هم هست، یه سری تصاویر و عکس هم دارم که لباس فرم اونجا تنمه، مشتریا
صحبت کرده بودیم ۲ روز در ماه مرخصی با حقوق
که یک روز اجازه مرخصی میدادن و اگه ۲ روز میشد، کسر میکردن
هر روز هفته ۱۷ تا ۲۴ اونجا بودم
حتی جمعه ها
گاهیم ۲ شیفت رفتم یعنی از ۱۱ تا ۱۵
۲ ساعت استراحت و از ۱۷ تا ۲۴
ولی آمار اینارو فقط تو دفتر حضور و غیاب دارم و البته اگه قابل استناد باشه، تاریخچه سفرهای اسنپم
میلاد نوری
خرید ملک در رهن بانک پس از معرفی سند ضمانت از طرف فروشنده
من یه خونه میخوام بخرم
خونه بابت وام مسکن زوجین تو رهن بانکه
حالا فروشنده میگه من تا مثلاً دو هفته دیگه که قرار انتقال سند بزاریم با اعلام سند ضمانت به نام شخص دیگه به بانک خونهرو فک رهن میکنه
با این کار آیا خونه فک رهن میشه و مشکل نداره خونه رو بخریم؟؟؟ اصلا میشه تو این شرایط سند خونه رو به نام خودم بزنم ؟؟؟
دوم اینکه تو اینترنت خوندم نوشته بود این سند ضمانت که به نام شخص دیگه ای هستشو دوباره باید فروشنده تو یه تایم مشخصی جایگزین سند خونه ای که به نام خودشه کنه
حالا اگه تو این مدت مشخص که بانک بهش داده نتونه این کارو انجام بده تکلیف ما که خونه رو خریدیم چیه؟؟؟ آیا سند من امکان داره باطل بشه؟؟؟
اکبر اسماعیلی
تعویص کردن کارت بانکی در محل عابر بانک
من یک خانم هستم رفته بودم کارت شوهرم دست من بود چون چشمانم صعیف هستند به یک اقا که پشت من بودند گفتم مبلع ۱۰۰هزار تومان برای من بگیرید بعدار گرفتن پول و کارت به خانه رفتم بعداز چندین روز شوهرم راننده هستند گعتند چرا شما اینقدر پول جابجا میکنید فهمیدیم که اون اقا کارت شوهرم برداشته و یک کارت برای یک خانم دیگر بوده بمن داده ومنمتوجه نشدم حالا ایشان ده میلیون توسط کارت شوهرم در شهر دلیجان و سپیس مبلع ده میلیون دیکر در شهر کاشان ولاهبرداری کردند بعداز شکایت ما معلوم شددوتا حای دیگر هم با کارت شوهرم کلاهبرداری شده با داشتن وکیل بجای اینکه ایشان رامحکوم کنند شوهر بتده را محکوم به ۱۱ماه حبس وجریمه محکوم کردند باتوجه به اینکه ماموران اگاهی توسط دوربین عابر بانک چهره اون اقا را نشان من دادند همان اقا بود درصمن در موقع وقوع این جریان شوهر بنده در طبس سر کار بددند وتامه از طرف کارشان اوردتد که دران روز و ساعت طبس بودند حالا میخواهم بفهمم چرا با این همه دلایل مستند بازهم شوهر بتده رامحکوم کردند و راه حل اینکه این پرونده در مسیر درستدقرار بگیرد چیست