حسین حقیقی
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
محسن حسنلو
مشکل مالی
باسلام بنده دریک کارخونه کارمیکردم ماه گذشته براثر درگیری بایکی ازهمکاران ازکاراخراج شدم باتوجه به اینکه بنده ۲۵میلیون ازکارخانه وام گرفته بودم وماهیانه ۶۰۰تومن ازحقوقم کسرمیشد وحالا که بیکارهستم وازحقوق ناچیز بیمه بیکاری استفاده مینمایم وتوان پرداخت کلی ویا اقساط بامبلغ بالا راندارم چطوری میتونم ازخودم درمقابل شکایت کارخانه درقبال مبلغ باقیمانده وام ازخود دفاع کنم .درضمن یک چک ازبابت تضمین پرداخت اقساط ویک سفته ازبابت حسن انجام کارازمن دریافت شده است .لطفا راهنمایی فرمایید.باتشکر
محمد حسین هاشمی
شاهد برای تنظیم قرارداد کار بین دو شخص
سلام و درود .برای تنظیم قرارداد کار بین دو نفر ایا شاهد لازم هست یا خیر؟
مریم مزارعی
اقاله قراداد
باسلام و احترام
اینجانب ناخنکارم و میزی در سالنی با قرارداد ۱ ساله به مبلغ ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بعنوان پیش پرداخت و کرایه ماهانه ۲۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال اجاره کرده ام و بعد از ۲۰ روز کار کاردن به دلیل بیماری قادر به ادامه نبودم و با سالن دار هماهنگ کرده و تخلیه کرده ام و اما مدیر سالن حاضر به فسخ و نوشتن تاریخ تخلیه در پشت قرداد نیست و همچنین بنده با ایشان توافق نمودم که اجاره ماه اول را برای ایشان واریز نمایم
سوال بنده اینجاست با توجه به اینکه پشت قراداد تاریخ تخلیه قید نشده است و از طرف سالن دار اقاله ای صورت نگرفته باید اجاره را بدون صورت جلسه به ایشان پرداخت نمایم و اگر قرار باشد صورتجلسه نوشته شود متن آن به چه صورت باشد بهتر است
چون ممکنه پول پیش من رو هم به من برگشت نزنه
با تشکر