پروفایل کاربر

زهره زکی

فروشگاه اینترنتی شرکتی

سلام روز بخیر ما یک شرکت تولیدی هستیم که محصولات پلیمری تولید میکنیم به تازگی در بستر اینترنت(سایت و اینستاگرام)فروشگاه اینترنتی زدیم که یکی از محصولات شرکت رو به صورت انبوه در فروشگاه به فروش میرسونیم. ای نماد و درگاه هر دو حقوقی هستند پس تمام درامد فروشگاه وارد حساب شرکت میشه و مالیات عملکرد شرکتی محاسبه میشه کلا سوال من این بود که کار منطقی و صحیح اینه که ما انجام دادیم؟یا ای نماد و درگاه به شکل حقیقی صحیح تره؟با توجه به اینکه دی جی کالا هم بک گراند شرکتی داره

کدام راه هم اصولیه هم به نفع ماست

و یک سوال دیگه در نرم افزار حسابداری درامدها و هزینه های فروشگاه در نرم افزار شرکت سند بخورن؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

5 سال پیش

سلام

مالیات اشخاص حقیقی تا حدودی به صرفه‌تر است. جز در خصوص مالیات تا سقف معینی، قعالیت فروشگاه اینترنتی در قالب شرکت یا شخص حقیقی تفاوت چندانی ندارد و تصمیم اشتباهی را اتخاذ نکردید. با توجه به اینکه درآمدهای فروشگاه وارد حساب شرکت می گردد بهتر است هزینه‌های فروشگاه نیز در نرم افزار شرکت ثبت شود.


بااحترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

میلاد حسن پور

موارد قانونی کسب و کار اینترنتی

سلام و خسته نباشین. من میخواستم یک نرم افزار خدماتی یه چیزی شبیه دیوار و شیپور راه بندازم اما میخوام برای جذب مخاطب  بیشتر فعلا به صورت رایگان به دست مردم بدم ولی بعد از اینکه تعداد کاربر های فعال بیشتر شد خدمات ارائه شده رو پولی کنم میخواستم بدونم که قوانینش به چه صورت است؟البته من میخوام که تمام کار تولید نرم افزار و پشتیبانی رو بدون داشتن شرکت و کارمند و فقط باتکیه بر دانشم انجام بدم. آیا زمانی که نرم افزارو پولی کردم باید به دنبال پرداخت مالیاتش باشم؟یا از همون اول باید اقدام کنم؟

پروفایل کاربر

امید بهروز

جرم ثبت فروشگاه غیرواقعی وبتبع اون کلاهبرداری

فردی فروشگاه غیر واقعی دردیوارثبت وبتبع آن اقدام بکلاهبرداری از من وشایدخیلی افراددیگه‌.به این شکل،" دوشب قبل آگهی دیوار وخرید آنلاین ازمن خواست پول رابزنم وچون دیروقت بود چون عابربانک نبود من زودتر زدم بکارتش.اتفاقا آمدگویی آوردوباسم من درهمتاثبت کرد وتاریکی نمیشد دید. منهم به اعتماد دیوار(آپ خرید وفروش آنلاین )گوشی باسمم شد ورفتم.چند دقیقه بعد جای روشن گوشی رادیدم وسیمکارت ودیدم خرابه آمدم تماس دوباره دیدم آگهی حذف شد.شماره شوداشتم زنگ زدم وبعدازچند بار ورداشت وگفت حالا نه فردا میام وفردا وپسفردا دوروزگذشت.من بامشورتی کردم بزعم من من هرادعایی میکردم طرف میگفت معامله کردم وگوشی بنام زدم وخوب راه فرار داشت ولی من بافشارتماس وپیام گفتم فقط گوشی رابیا ببر چون دست من ممکنه آسیب ببینه حالا پولو بعد میدی وباتحریک طمع
اوکشوندمش یه جایی ولی بادوستش آمد .من تااون لحظه فقط یه شماره کارت بانکی ودوتا تلفن ازاو داشتم وگوشی خرابی که باسم من بودودوزار ارزش نداشت وطرف میتونست روی اون مدعی فروش باشه.ولیچون .وقتی آمد باماشین بودمن شماره ماشین آنهاراهم برداشتم ودرعوض گوشی خراب دادم.بخودش ومالکیت راهم پس دادم .حالامن سوالم اینه که میتونم ازاوبعنوان چی شاکی شم سرقت یا کیف قاپی یازورگیری یاطلب پول ویاکلاهبرداری که برغم پرداخت پول کالایی نداده بمن والبته جعل فروشگاه تقلبی هم میشه بکدوم عنوان شاکی شم که مسیر دادرسی کوتاه تر وبهتر وکم هزینه تر باشه درعین حال درس خوبی بدوشا بچه جوون بده که فکر نکنند باسواد نصفه نیمه شون میتونند سوراخها ونشتی های مسیر قانون نصفه ونیمه این مملکتو پیداکنندوازاون طریق دسترنج مردم زحمتکشوبردارن هرغلطی بخوان بکنند.خلاصه بدون شعار من احساس مسئولیت میکنم ونمیخوام بااعتماد بی‌جای من دونفر دوتا بچه که اول راهند.کاربلد وپیراین کارا بشند وفردا خلق ازدست اونا به امان باشن. لطفا خواهشمندم راهنمایی بفرمایین.

کلاهبرداری تلگرام

سلام ی شرکت کار در منزل حدود ۱۰ میلیون گرفته آیا ب شماره کارتهایی ک بنام اشخاص مختلف واریز کردم میشع شناسایی کرد ؟ یا راهکاری هست بتونم ب پولم برسم خواهشاا ب راهنمایی و کمک شما نیاز دارم لطفا پاسخگو باشین ممنون میشم ????