پروفایل کاربر

زهره زکی

فروشگاه اینترنتی شرکتی

سلام روز بخیر ما یک شرکت تولیدی هستیم که محصولات پلیمری تولید میکنیم به تازگی در بستر اینترنت(سایت و اینستاگرام)فروشگاه اینترنتی زدیم که یکی از محصولات شرکت رو به صورت انبوه در فروشگاه به فروش میرسونیم. ای نماد و درگاه هر دو حقوقی هستند پس تمام درامد فروشگاه وارد حساب شرکت میشه و مالیات عملکرد شرکتی محاسبه میشه کلا سوال من این بود که کار منطقی و صحیح اینه که ما انجام دادیم؟یا ای نماد و درگاه به شکل حقیقی صحیح تره؟با توجه به اینکه دی جی کالا هم بک گراند شرکتی داره

کدام راه هم اصولیه هم به نفع ماست

و یک سوال دیگه در نرم افزار حسابداری درامدها و هزینه های فروشگاه در نرم افزار شرکت سند بخورن؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

زهرا بیات

3 سال پیش

سلام

مالیات اشخاص حقیقی تا حدودی به صرفه‌تر است. جز در خصوص مالیات تا سقف معینی، قعالیت فروشگاه اینترنتی در قالب شرکت یا شخص حقیقی تفاوت چندانی ندارد و تصمیم اشتباهی را اتخاذ نکردید. با توجه به اینکه درآمدهای فروشگاه وارد حساب شرکت می گردد بهتر است هزینه‌های فروشگاه نیز در نرم افزار شرکت ثبت شود.


بااحترام

تیم حقوقی وینداد

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمدامین پاس

تخلف در ارسال و عودت وجه

با عرض سلام و خسته نباشید 


من چند هفته پیش از فروشگاه اینترنتی پارسیس موبایل گوشی خریداری کردم اما بعد از گذشت یک ۱۰روز که خبری نشد شخصا تماس گرفتم و گفتن تامین کننده نتوانسته کالا رو تامین کنه و سفارشتون لغو میشه و گفتن که ما با شما تماس گرفتیم و بهتون اطلاع دادیم درصورتی که اصلا با من تماس نگرفتن خلاصه سفارش لغو شد و قرار شد وجه رو عودت بدن اما بعد از دو روز که وجه رو عودت ندادن زنگ زدم و به دروغ گفتم همکارتون با من تماس گرفتن و گفتن کالا براتون ارسال میشه اونم گفت در جریان سفارشتون هستم و روز بعد وضعیت کالا رو به تایید حسابداری تغییر دادن و بعد از دو روز تو وضعیت زدن به دلیل متفاوت بودن نام پرداخت کننده و سفارش دهنده سفارش لغو شده و پول سفارش رو بعد از ۳ تا ۴ روز با کلی پیگیری برگشت دادن ؛برای تک تک مراحل کالا کلی تماس گرفتم و پیگیری کردم تا جواب بگیرم و همچنین یه سفارش دیگه هم از همین سایت چند روز بعد از این سفارش داشتم که همون روز لغو کردم و مبلغش رو با کلی پیگیری بعد از ۱۲ روز عودت دادن.


قوانین سایتشون میگه حداکثر زمان ارسال کالا ۷ روز کاریه و در صورت نبود موجودی خریدار حق هیچگونه اعتراضی ندارد


با توجه به وضعیت فوق شما چه پیشنهادی میکنید البته این شکایت رو در سایت پلیس فتا ثبت کردم ولی اصلا جوابی نگرفتم 

پروفایل کاربر

بدون نام

مالیات درامد دلاری

سلام وقت بخیر.یک سوال داشتم اگر امکانش هست بنده رو راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم. بنده میخواهم درسایت های خارجی بازاریابی کنم وکسب درامد دلاری کنم.به دلیل تحریم ها مجبورم با vpn یا سرورهای مجازی به این سایت ها وارد شوم...همینطور برای دریافت مبالغ کسب شده در سایت مجبورم با واسطه(یکی از اشنایان درخارج از کشور)وباسیستم های صرافی این پول رو دریافت کنم. سوالم این هست ک از نظر قانونی این کار مشکلی برام ایجاد نمیکنه درداخل کشور؟؟منع قانونی وجود داره؟توبحث مالیات چطورهست؟کسب درامد بااین روش مالیات تعلق میگیره؟

پروفایل کاربر

ارشاد زلفی

مالیات کسب و کارهای اینترنتی

سلام.

راجع به مبحث مالیاتی،

 وقتی فروشگاه انلاینی فعالیت میکنه و ماهیانه 20 میلیون از سایتش خرید میشه، ایا نیاز هست بره دنبال کارهای مالیاتیش؟

ایا استفاده از درگاه ملت باعث میشه بانک لیست تراکنشارو بگیره و مالیاتشو حساب کنه؟

سایت فلن رو درگاه زرین پال هست فک نکنم واسه زرین پال مالیات حساب شه؟


یه توضیحی در این زمینه متخصصین حقوقی مالیاتی بدن. ممنون

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد