پروفایل کاربر

حانیه فروتن

4 سال پیش

قرارداد آنلاین

قرارداد پیمانکاری و NDA به صورت آنلاین،در چه شرایطی اعتبار قانونی دارد و قابل پیگیری است؟

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

فرزانه بزم آمون

4 سال پیش

با سلام

قراردادهای الکترونیکی همانند قراردادهای سنتی نیازمند قصد و رضای طرفین، ذکر مشخصات طرفین، موضوع قرارداد، قیمت قرارداد، مدت قرارداد و حقوق و تعهدات طرفین میباشد اما نکته مهم در رابطه با امضای قرارداد الکترونیک می باشد که باید به صورت تایید شده باشد.
در واقع قرارداد بدون امضای طرفین لازم الاجرا نخواهد بود.

برای استفاده از ابزار مهم و مطمئن امضای الکترونیک میتوانید از امضای الکترونیک وینداد استفاده بفرمایید.

با احترام؛  

تیم حقوقی وینداد


هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

علی ایمانی

1 سال پیش

نحوه محاسبه سنوات در شرکت خصوصی

با سلام، من 8 سال هست در یک شرکت خصوصی مشغول به کار هستم و الان قراردادم سالانه‌م به پایان رسیده و دیگه با شرکت تمدید قرارداد نکردم.

در قراردادهایی که با این شرکت داشتم حقوق و مزایا به این صورت بوده که یه حقوق ثابت وزارت کاری داشتم + یک متمم حقوق، مثلا در سال 1402 حقوق پایه وزارت کارم 6 میلیون و 20 میلیون هم متمم حقوقم بوده و مجموع دریافتم 26 میلیون بوده.

حال با توجه به این توضیحات نحوه محاسبه سنوات من به چه صورت هست؟ بر اساس حقوق 26 میلیونی محاسبه میشه یا بر اساس حقوق پایه 6 میلیونی؟ کارفرما می‌خواهد بر اساس حقوق پایه 6 میلیونی سنوات من را محاسبه کند، آیا می‌توان از طریق شکایت به وزرات کار درخواست سنوات بر اساس مجموع حقوق دریافتی یعنی 26 میلیون تومان را بدهم؟

پروفایل کاربر

امیر بهابادی

4 سال پیش

قرارداد كاری

با عرض سلام و خسته نباشی خدمت شما ، سوالاتی داشتم که ممنون میشم پاسخ بدید

بنده حدود هجده سال سابقه کار بیمارستانی دارم و کافرما (بیمارستان محل کار) بدلیل مشکلات اخیر ( شیوع بیماری کووید ۱۹) قصد داره با کارکنانش قرارداد پانزده روزه ببنده

سوال اولم اینه که آیا این کار قانونیه و کافرما می‌تونه این کار رو انجام بده یا نه؟

دوم اینکه اگر قانونیه وضعیت سابقه کاری کارکنان ، حق بیمه و بهره مندی از دفترچه بیمه به نحو میشه

ینی اینکه اگه ماهی پانزده روز قرارداد داشته باشیم و یک سال هم به همین منوال خدمت کنیم آیا نهایتا شش ماه به سابقه خدمتیمون اضافه میشه ، و همچنین حق بیمه کامل کم میشه یا به همین مقدار قرارداد ، و بهره مندی کارکنان از خدمات دفترچه بیمه به چه نحوی خواهد بود ؟

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

پروفایل کاربر

سيدمجيد هاشمي

5 سال پیش

اختلاف کارگروکارفرمایی

شخصی در شرکت حسابرسی مشغول به کارمی شود و مدیرشرکت به او ماموریت میدهد اگر پرونده حسابرسی فلان شرکت را در یک ماه جمع کنی من مزد شما رامی دهم ودر ان شرکت مورد نظر نیز بعنوان حسایدار استخدام می شوی .بعد از گذشت 3ماه کارمند هنوز پرونده را جمع نکرده و با مدیرشرکت در گیر ودر هیات تشخیص اداره کار برای دریافت حقوق و مزایا و بیمه طرح دعوی کرده .آیا مستحق بیمه ومزایا میباشد.ممنون ازراهنمایی شما

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت متعلق به وینداد (عدل آفرینان وینا دادگر نوین) می‌باشد