پروفایل کاربر

محسن حسنلو

7 سال پیش

مشکل مالی

باسلام بنده دریک کارخونه کارمیکردم ماه گذشته براثر درگیری بایکی ازهمکاران ازکاراخراج شدم باتوجه به اینکه بنده ۲۵میلیون ازکارخانه وام گرفته بودم وماهیانه ۶۰۰تومن ازحقوقم کسرمیشد وحالا که بیکارهستم وازحقوق ناچیز بیمه بیکاری استفاده مینمایم وتوان پرداخت کلی ویا اقساط بامبلغ بالا راندارم چطوری میتونم ازخودم درمقابل شکایت کارخانه درقبال مبلغ باقیمانده وام ازخود دفاع کنم .درضمن یک چک ازبابت تضمین پرداخت اقساط ویک سفته ازبابت حسن انجام کارازمن دریافت شده است .لطفا راهنمایی فرمایید.باتشکر

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

آرش حق شناس

7 سال پیش

با سلام. 

قرارداد وام و قرارداد کار مسائل مجزیی هستند. برای دفاع از شما قرارداد وام باید مطالعه شود و محتویات آن تعیین کننده است.  

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

محمدجواد ضرابی

6 ماه پیش

امکان اضافه نمودن سابقه قرارداد ساعتی به سنوات خدمت

سلام وقت بخیر
من درسالهای 76تا79 بصورت قرارداد ساعتی برای دانشگاه علوم پزشکی کارکرده ام.درمرداد ماه 1379 به استخدام رسمی همین دانشگاه دراومدم.آیا امکان داره اون حدود 2 سالی که قرارداد ساعتی بودم به سنوات کاری ام اضافه شود؟
ممنونم

پروفایل کاربر

جلیل طاهری

6 ماه پیش

قرارداد یک ساله

سلام وقت بخیر،در شرکتی کار میکردم،قرار داد کاری از تاریخ ۱۴۰۴/۰۲/۰۱ تا ۱۴۰۴/۱۲/۲۹ بود وکارفرما بنده رو اخراج کردن بدون هیچ دلیلی،به اداره کار مراجعه کردم و حکم اخراج غیرقانونی و بازگشت به کار برایم پس از پنج ماه صادرشد،به شرکت مراجعه کردم،اول نمیگذاشتن برگردم ولی پس از پافشاری برگشتم،میخوام بدونم چون بنده سرپرست و مدیر شرکت بودم پس از پایان قرارداد که آخر ساله کارفرما میتونه تنزیل شغلی بهم بده و به درجه پایین تر بفرسته؟یا قرارداد تنظیم نکنه؟

پروفایل کاربر

M MK

2 سال پیش

پرداخت غیرهماهنگ و عدم پرداخت حقوق

با سلام
آیا هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب یک استان (شرکت خصوصی وابسته به دولت با قرارداد قانون کاری با پرسنل رسمی) این حق را دارند که حقوق پرسنل رسمی خود را غیرهماهنگ پرداخت کنند؟ مثلا ستاد شرکت و هیات مدیره حقوق خود را دریافت کنند اما حقوق شهرستانها با تاخیر پرداخت شود یا یک الی دو ماه نسبت به ستاد تاخیر داشته باشد؟ البته در پرداخت حقوق بین شهرستانها نیز فرق گذاشته شده است.