پروفایل کاربر

رامین عیوضی

4 سال پیش

نوبت کاری

با سلام میخواستم بدونم نوبت کاری های پرداخت نشده سالهای گذشته در صورت پرداخت از طرف کارفرما چطور محاسبه میشه با احتساب پایه حقوق فعلی یا پایه حقوق سالهای گذشته در صورت امکان با ماده و تبصره موردنظر اگه موجوده جواب بدید خیلی مهمه برای من و همکارام

مشاهده سوالات مشابه

پاسخ‌ها (1)

پاسخ تیم حقوقی وینداد

فاطمه حسینقلی‌لو

4 سال پیش

سلام

پرداخت با احتساب پایه حقوق گذشته و با احتساب تورم پرداخت میگردد.

با احترام

هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصص‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی می‌دهند.

بیشتر بخوانید

پروفایل کاربر

اصغر مرادی

1 سال پیش

فسخ قرارداد

با سلام بنده با یک شرکت خصوصی قرار داد کاری یک ساله بستم و الان شش ماهه که در حال فعالیت در آن شرکت میباشم،ولی هنوز حقوق کامل نگرفتم و حقوق قرار داد را به بنده نمیدهند و بنده هم میخوام از کار خارج بشم و ادامه همکاری نکنم،سوالم اینه چون قراردادم یک ساله هست الان میتونم به علت ندادن حقوق کامل یک طرفه فسخ قرار داد کنم و از کار خارج بشم؟یا کار فرما میتونه ازم شکایت کنه و خسارت بگیره چون شیش ماه به زمان قرار دادم هنوز مونده. از پاسخ شما ممنونم

پروفایل کاربر

سعید ریخته گر

6 سال پیش

تعهد در رابطه با باغبان

آیا برای باغبان باغنم در صورت حادثه تعهدی دارم؟

پروفایل کاربر

حسین خوش منش

2 سال پیش

تغییر رسته شغلی

با سلام
کارمند پیمانی شهرداری هستم باید در زمان جذب با رشته شغلی کاردان آتش نشان در رسته فنی و مهندسی ولی متاسفانه تو حکم رشته شغلی آتش نشان در رسته خدمات برای من لحاظ شده. می‌خوام ببینم آیا مزایای حقوقی این دو رسته با هم فرق داره؟
آیا میتونم رسته ام رو تغییر بده؟
چجوری باید اقدام کنم؟
با تشکر