رامین عیوضی
نوبت کاری
با سلام میخواستم بدونم نوبت کاری های پرداخت نشده سالهای گذشته در صورت پرداخت از طرف کارفرما چطور محاسبه میشه با احتساب پایه حقوق فعلی یا پایه حقوق سالهای گذشته در صورت امکان با ماده و تبصره موردنظر اگه موجوده جواب بدید خیلی مهمه برای من و همکارام
مشاهده سوالات مشابه
پاسخها (1)
پاسخ تیم حقوقی وینداد
هر سوال حقوقی داشتید از ما بپرسید. متخصصهای ما در سریعترین زمان ممکن به سوال شما جواب تخصصی میدهند.
بیشتر بخوانید
اصغر مرادی
فسخ قرارداد
با سلام بنده با یک شرکت خصوصی قرار داد کاری یک ساله بستم و الان شش ماهه که در حال فعالیت در آن شرکت میباشم،ولی هنوز حقوق کامل نگرفتم و حقوق قرار داد را به بنده نمیدهند و بنده هم میخوام از کار خارج بشم و ادامه همکاری نکنم،سوالم اینه چون قراردادم یک ساله هست الان میتونم به علت ندادن حقوق کامل یک طرفه فسخ قرار داد کنم و از کار خارج بشم؟یا کار فرما میتونه ازم شکایت کنه و خسارت بگیره چون شیش ماه به زمان قرار دادم هنوز مونده. از پاسخ شما ممنونم
سعید ریخته گر
حسین خوش منش
تغییر رسته شغلی
با سلام
کارمند پیمانی شهرداری هستم باید در زمان جذب با رشته شغلی کاردان آتش نشان در رسته فنی و مهندسی ولی متاسفانه تو حکم رشته شغلی آتش نشان در رسته خدمات برای من لحاظ شده. میخوام ببینم آیا مزایای حقوقی این دو رسته با هم فرق داره؟
آیا میتونم رسته ام رو تغییر بده؟
چجوری باید اقدام کنم؟
با تشکر